Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

PES5

Administrator
Forumleiding
Iemand gister nog een pizza met een glaasje wijn naar binnen gewerkt op het terras?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De Washington Redskins gaan hun naam en logo aanpassen.

Ik hoop dat ze voor White Slavetraders gaan, maar ik denk het niet
 

Atreides

Well-known member
Iemand gister nog een pizza met een glaasje wijn naar binnen gewerkt op het terras?

Ik begrijp dat ik mijn privileges heb verknald en dat een glaasje wijn naar binnen slobberen met een pizzatje totaal niet tot de mogelijkheden behoort voor onze bovengemiddeld gepigmenteerde medemens.
 

JMD

Well-known member
Mijn hemel...

Ik snap alleen niet wat dan dat privilege is (zou zijn):
* kunnen alleen 'witten' dat betalen?
* worden 'niet-witten' geweigerd?

Dat laatste lijkt me onmogelijk (zeker tegenwoordig met social media, als maar 1 restaurant/terras dat zou doen is het direct groot nieuws (en terecht!)) en dat eerste: alsof elke witte dat kan betalen....
 

zwammy

Well-known member
En alle 3 mee knikken. maar goed, ik ben de beroerdste niet dus mijn sri lankaanse negervriend mag niet meer mee naar het terras, alleen nog voorbij lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp uit de context dat zij heel hard bezig zijn met overleven zodat zij de kracht niet hebben om van een wijntje op een terras te kunnen genieten.
 

De Wolf

Well-known member
Is hij Moslim?

Dan begrijp ik dat je geen pizza met een wijntje op een terras kan drinken. Maar hij kan rustig wat anders bestellen.
 

ALenstra

Well-known member
De Washington Redskins gaan hun naam en logo aanpassen.
Ze zijn niet de eerste club in Washington die een omstreden naam verandert. In de NBA werden de Washington Bullets de Washington Wizards omdat de naam Bullets associaties zou hebben met vuurwapengeweld.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga ook nooit pizza eten op een terras. Maar dat zal dan wel komen omdat ik de naam van een Ghanese Cult-en superheld heb geadopteerd.
 

Janssen

Well-known member
Nou BLM heeft ervoor gezorgd dat we criminelen in gouden kisten begraven, prima. Hopelijk kunnen we nu weer gewoon normaal gaan doen.
 
Bovenaan