De Groene Scout
Well-known member
Zag net voorbij komen dat Heil naar Kowet gaat. Denk even inloggen om een grapje te maken. Abu was me net voor.
Die gaat naar Groningen.Kees van Wonderen vertrekt na dit seizoen. Hij gaat zijn contract niet verlengen.
Dat kan idd niet anders. En ik zie hem uiteindelijk ook wel een keer bij Feyenoord terecht komen.Die gaat naar Groningen.
Hij gaat zelfs nog een stapje hogerDie gaat naar Groningen.
Waar lees je dat dan? Niet dat ik in Heitinga de nieuwe Ajax trainer zie, maar op Ajax showtime is een groot deel ook heel negatief over ten Hag, wat zeg ik, over alles. Scoort Tadic een keer niet moet ie gelijk maar stoppen, dat soort gelul. Dezelfde droeftoeters die Blind uitfluiten denk ik. Vinden alles kut en iedereen een prutser. Soort van ElSimao in het kwadraat zeg maar.
Dezelfde mensen die zeggen dat Danilo helemaal niks kan? Dat ongenuanceerde geblaat hecht ik niet zoveel waarde aan.Hier las ik al niet echt warmte, Ajacieden van FC Afkicken en op social media.
Waarom niet?Zo'n Heitinga vind ik echt helemaal niet bij een club als Go Ahead passen ..
Speler die altijd bij grote clubs heeft gespeeld. Hoe weet hij hoe het bij een volksclub in de marge gaat? Kan hij met het geldgebrek omgaan?Waarom niet?