Go Ahead Eagles

Batigoal

Well-known member
Ouwe vos Jacob Mulenga (37) blijft toch nog een jaartje bij Go Ahead voetballen en is komend seizoen dus weer in de Eredivisie te zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ai, dat Jong Feyenoord project gaat hem ook nooit worden. Moet dit seizoen ook nog maar zien of het seizoen afgemaakt gaat worden en zo ja of we ons überhaupt handhaven. Als de trainer dan weer vertrekt schiet het niet heel erg op.
 

ALenstra

Well-known member
Warner Hahn per direct weg. Contract werd met wederzijds goedvinden ontbonden vanwege een verschil van inzicht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Opvallend. Ik lees regelmatig dat Heitinga zo’n beetje het horrorscenario is als trainer van Ajax voor de Ajax supporters. Nog minder populaire optie dan Kuyt bij Feyenoord.
 

Abubakari

Well-known member
Waar lees je dat dan? Niet dat ik in Heitinga de nieuwe Ajax trainer zie, maar op Ajax showtime is een groot deel ook heel negatief over ten Hag, wat zeg ik, over alles. Scoort Tadic een keer niet moet ie gelijk maar stoppen, dat soort gelul. Dezelfde droeftoeters die Blind uitfluiten denk ik. Vinden alles kut en iedereen een prutser. Soort van ElSimao in het kwadraat zeg maar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waar lees je dat dan? Niet dat ik in Heitinga de nieuwe Ajax trainer zie, maar op Ajax showtime is een groot deel ook heel negatief over ten Hag, wat zeg ik, over alles. Scoort Tadic een keer niet moet ie gelijk maar stoppen, dat soort gelul. Dezelfde droeftoeters die Blind uitfluiten denk ik. Vinden alles kut en iedereen een prutser. Soort van ElSimao in het kwadraat zeg maar.

Hier las ik al niet echt warmte, Ajacieden van FC Afkicken en op social media.
 

Abubakari

Well-known member
Hier las ik al niet echt warmte, Ajacieden van FC Afkicken en op social media.
Dezelfde mensen die zeggen dat Danilo helemaal niks kan? Dat ongenuanceerde geblaat hecht ik niet zoveel waarde aan.
Maar goed,forums, social media en nuance…

Dedalniettemin zou het wel verrassend zijn mochten ze voor Heitinga kiezen, maar dat is meer een gevoel dan dat nou zo gebaseerd is op zijn kwaliteiten, ik heb eigenlijk geen idee of Heitinga een toptrainer in de dop is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, over Danilo zijn ze bij FC Afkicken wel enthousiast. Roepen al een jaar dat hij een goede optie voor Feyenoord zou zijn. Op dit forum valt dat afzeiken van Danilo ook wel mee. Verder kun je bij social media wel redelijk de afzenders inschatten.
 

erka

Well-known member
Ten Hag zou ook niet bij Ajax passen toch? Wat zegt dat nou vooraf allemaal. Sommigen waarvan je denkt "echt niet" doen het fantastisch goed bij een volksclub en anderen waarvan je denkt "geschikt voor een topclub" bakken er helemaal niks van. Ik noem een Stam, Cocu.
 
Bovenaan