[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Max

Administrator
Forumleiding
Liverpool blijkt ondertussen te bieden op Stefan de Vrij, die een flink stuk minder moet gaan kosten. Dat vind ik geen onlogische keuze en dan kan Virgil zomaar overal naast grijpen.

Die moet nog niet eens de helft kosten en dat is schijnbaar tot dusver nog teveel voor Liverpool. Hopelijk gaan ze voor De Vrij. Dat zou Feyenoord een mooie opleidingsvergoeding en wellicht een doorverkoop percentage kunnen opleveren (geen die of er een is bedongen).
 

Pascallovic

Well-known member
Snotjong Donnarumma gaat vertrekken bij AC Milan. Hij gaat zijn contract niet verlengen ondanks een aanbod van ruim 4 miljoen per jaar. Die pizzabakker heeft niet altijd het best voor met de carrieres van zijn clienten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als een club je met zo'n fooitje wil afschepen, dan houdt het eigenlijk ook wel op.
 

Batigoal

Well-known member
Raiola heeft meer verdiend dan de meeste voetballers uit de wereldtop. Maar blijkbaar kun je nooit genoeg verdienen. Zonde voor AC Milan.

Verwacht wel dat Donnarumma naar Juventus gaat en dan na komend seizoen de plek van Buffon overneemt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Lijkt inderdaad de natuurlijke opvolger van Buffon te zijn. Kunnen ze weer twintig jaar vooruit.
 

Janssen

Well-known member
Dat zat er wel aan te komen ja. Wel treurig dat een club als AC Milan zo'n jongen niet voor zijn hele leven kan behouden.
 

Batigoal

Well-known member
Op je 18e 4 miljoen per jaar kunnen verdienen. Ik kan me voorstellen dat Milan zelfs met de Chinese eigenaren zijn grenzen heeft. Met in het achterhoofd dat ze met Plizzari het andere Italiaanse keeperstalent al in huis hebben. Vroeg of laat hadden ze 1 van de 2 moeten verkopen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
4 miljoen per jaar? Da's 330.000 per maand. Kom op hey, dan wil je die jongen gewoon kwijt.
 

Maasveld

Well-known member
Raiola heeft meer verdiend dan de meeste voetballers uit de wereldtop. Maar blijkbaar kun je nooit genoeg verdienen. Zonde voor AC Milan.

Verwacht wel dat Donnarumma naar Juventus gaat en dan na komend seizoen de plek van Buffon overneemt.
Real Madrid heeft interesse.
 

U.G.

Well-known member
40 miljoen voor Andr? Sliva :D van Porto naar Milan. Deze zat uiteindelijk gewoon een half seizoen op de bank bij Porto.

Bravo Mendes ! Vergeet Coke, vergeet hoererij, vergeet cybermaffia....zaakwaarneming, daar is waar het snelste geld zit.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ronaldo wil weg bij Madrid. Zelfs serieuze media melden het. De Spaanse grond wordt te heet onder de voeten.
 

U.G.

Well-known member
Hij kan het land wel verlaten maar hij gaat betalen, het is geen incognito.

Toch eigenlijk op zich best wel apart, dat de fiod in Spanje exact een week nadat hij heeft lopen kontschoppen in een CL-finale en topscorer is geworden in dat toernooi ?n landskampioen werd heel ineens wakker is geworden.

Toeval is een bitch, laten we het daar maar op houden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maarja, ik las laatst dat hij de bestbetaalde sporter ter wereld is. 80 miljoen inkomsten per jaar meen ik? Kan hij die 14 zo aftikken toch?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maarja, ik las laatst dat hij de bestbetaalde sporter ter wereld is. 80 miljoen inkomsten per jaar meen ik? Kan hij die 14 zo aftikken toch?

Ik vraag me dan vooral af waarom je die centen achterhoudt. Nou zal hij dat zelf vast niet allemaal weten, maar hij kan toch wel tegen zo'n 'adviseur' zeggen dat die creatieve constructies niet nodig zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat dat op een gegeven moment een ding wordt wat met al die gasten die al rondom gevuld zijn. meer meer meer willen, ik snap dat op dat niveau ook niet hoor.
 

Batigoal

Well-known member
Bayern M?nchen zoekt nog een spits als backup voor Lewandowski en daarom gaan ze maar weer eens bij de concurrentie kijken. Het oog is gevallen op Kramaric, die afgelopen seizoen zijn doorbraak beleefde bij Hoffenheim.
 
Bovenaan