[Geruchten] Buitenlandse geruchten

U.G.

Well-known member
Manchester United staat op het punt om centrumverdediger Eric Bailly voor ?40 miljoen te kopen. Ik dacht dat Van Gaal weg was bij Man Utd.

Hij kan Mourinho's eerste aankoop worden daar. Die nog steeds schijnt te loeren op Zlatan, maar ook op Aubameyang, Lukaku, Pogba, Joao Mario, Andr? Gomes en Stones,
 

ALenstra

Well-known member
En wat gaat er gebeuren met de spelers die eerder aangetrokken zijn voor de gezamenlijke waarde van honderden miljoenen?
 

Pascallovic

Well-known member
Schweinsteiger hebben ze ook veel te veel voor betaald, dus daar ga je al tientallen miljoenen op verliezen. Het verlies op Daley Blind loopt normaal gesproken niet in de dubbele cijfers, Martial gaan ze niet verkopen, evenals Schneiderlin en Darmian. Memphis heb ik geen idee van of ze hem gaan verhuren of verkopen. Denk dat je meer aan de talenten moet denken die in hun ontwikkeling gestopt gaan worden. Dat zijn de echte slachtoffers straks.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat gaat inderdaad niet. Voor een verlies van tientallen miljoenen zou het helpen als de transferprijs boven de tien miljoen zou liggen.
 

Batigoal

Well-known member
Alsof het Mourinho zal uitmaken of de club waar hij werkt winst of verlies maakt. De eigenaren wilden hem zo graag binnenhalen dat ze hem carte blanche hebben gegeven. Dan moeten ze achteraf niet zeuren dat ze veel verlies maken op spelers.
 

ALenstra

Well-known member
James Vardy heeft de beslissing om Leicester City te verruilen voor Arsenal uitgesteld. Hij zal waarschijnlijk pas na het EK beslissen.
 

Batigoal

Well-known member
James Vardy heeft de beslissing om Leicester City te verruilen voor Arsenal uitgesteld. Hij zal waarschijnlijk pas na het EK beslissen.

Hoe opportunistisch kun je zijn. Ik las een bedrag van €40 miljoen. Mahrez en Kant? worden nu ook genoemd als Arsenal-doelwitten.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe opportunistisch kun je zijn. Ik las een bedrag van €40 miljoen. Mahrez en Kant? worden nu ook genoemd als Arsenal-doelwitten.
Ik las iets van 25,8 miljoen omdat dit een gelimiteerde transfersom zou zijn. Ach ze beginnen met de naam Vardy en uiteindelijk zal het wel iets van Rashford worden omdat Mourinho geen jeugd gaat inpassen. Ze zijn ook dom genoeg om Pelle te pakken.
 

Batigoal

Well-known member
Tottenham heeft interesse in zowel Quincy Promes als Vincent Janssen. Janssen heeft gisteren zelfs al in Londen met een clubdelegatie gesproken.
 
Bovenaan