[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Atreides

Well-known member
Reuven Niemeijer is op weg naar FC Emmen. De middenvelder is met de Eredivisie-nieuwkomer in gesprek over een verhuurperiode, aldus vi.nl.

Lijkt me een prima aanwinst voor Emmen. Ook weer een lekker lokale jongen.
 

Batigoal

Well-known member
Helaas Janssen en fortuna1987; Dszszszszudszszszzak is gepresenteerd bij Al-Ittihad uit de Emiraten.
 

Janssen

Well-known member
[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Ja, ik lees het. Jammer maar leek me op voorhand al een kansloze missie. We hebben dan wel Turk geld maar zoveel ook weer niet.
 

Maasveld

Well-known member
Het is nog niet duidelijk hoe betrouwbaar de bron is, maar volgens een Turkse krant heeft VVV de beste papieren om Ferdi Kadioglu voor een half jaar te huren.
 

Janssen

Well-known member
SPAL en Atalanta zouden interesse hebben in Vidigal en Semedo.

Ik zou ze persoonlijk afleveren daar.
 

Atreides

Well-known member
SPAL en Atalanta zouden interesse hebben in Vidigal en Semedo.

Ik zou ze persoonlijk afleveren daar.

Eerder was je lyrisch over 'pareltje' Semedo. Door jou bijdrage staat ie zelfs in mijn team van het jaar (prima beslissing overigens).

Vanwaar de bijstelling van je mening?
 

Janssen

Well-known member
Eerder was je lyrisch over 'pareltje' Semedo. Door jou bijdrage staat ie zelfs in mijn team van het jaar (prima beslissing overigens).

Vanwaar de bijstelling van je mening?

Lyrisch in de JL ja. Ik ben vanaf het begin sceptisch geweest of hij het ook in de Eredivisie kon laten zien en tot nu toe lukt hem dat niet. Kan me ook niet voorstellen dat die veel punten voor je team scoort.
 
Bovenaan