Gert Gevegt Is Overleden

JFK

Well-known member
Lara zou graag een resumé cq compilatie van jullie hartverwarmende reacties ontvangen als tastbaar obituarisch document. Ik vraag daarvoor jullie toestemming om dat te mogen verzorgen en dan geheel in stijl namens Gert te spreken met 'Makkie' als je akkoord bent.
👍

Makkie

zwammy

Well-known member
Ik verlies hier een forumvriend, hoe gek het ook klinkt omdat we elkaar nooit ontmoet hebben. Gevegt, ons meest gewaardeerde lid op dvk. De man die mij steeds PB's stuurde met advies als ik weer eens ongenuanceerd en zonder enig idee van nadenken iets op het forum kwakte en vroeg wat er echt speelde op dat moment, altijd zonder oordeel.

De man die politiek niet verder van mij af kon staan maat waarbij ik elke post, hoe oneens ik het er ook mee was enigszins waardeerde omdat die vanuit een goed hart kwam.

Zo ontzettend trots op dochter gevegt, hoe rebels ze was, broer gevegt met zijn verhalen over Bochum. Zijn mooie verhalen, advies en luisterend oor voor velen van ons.

Beste Gert, rust zacht. Ik beloof dat ik ga proberen wat genuanceerder te worden en je woorden in mn achterhoofd te houden.

Han en Lara en andere ( forum) vrienden heel veel sterkte!

Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Lara zou graag een resumé cq compilatie van jullie hartverwarmende reacties ontvangen als tastbaar obituarisch document. Ik vraag daarvoor jullie toestemming om dat te mogen verzorgen en dan geheel in stijl namens Gert te spreken met 'Makkie' als je akkoord bent.
Makkie, maar wel met één arm op de rug en op de brommer bezorgd.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Raul

Well-known member
Ik schrik hier zo van. Ik ken hem eigenlijk alleen van de laatste jaren (hier op het forum) en altijd leuke en grappige gesprekken gehad. Ik vroeg mij al af waar Gevegt was, omdat hij heel vaak op mij reageerde en vice versa. Zo jammer. Wat een geweldig forumlid.

Bovenaan