Futsal

U.G.

Well-known member
Ze hebben het dan toch geflikt. Alle respect. Wat een geweldenaren joh, 3 keer een 0-2 omgebogen in hetzelfde toernooi. Ik heb toch spijt dat ik uiteindelijk niet ben gegaan.

Vanaf de halve finale is dit een werkelijk een heerlijke sport om naar te kijken, er staat dan écht constant druk. Je hebt minder dan een seconde om te denken. En het fysieke kan me ook zeker bekoren.

Een Ricardinho die op tijd stopt en de ruimte geeft aan nieuwelingen, een coach met een plan en lef, en voor de rest een instelling en toewijding om bijna van te schrikken. Wat een contrast met het nationale veldelftal.

5216925.jpg
 

Mario

Well-known member
De zaalvoetballers winnen na penalty's van Finland, en plaatsen zich voor het eerst in 24 jaar voor het WK.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding

Een van de beste YouTube kanalen, echt heel veel live.

Opvallend, de vrouwelijke arbitrage (bijna compleet ingepakt) wilde geen hand geven aan de spelers.
 

Mommiej

Well-known member
De zaalvoetballers winnen na penalty's van Finland, en plaatsen zich voor het eerst in 24 jaar voor het WK.

Wat een knotsgekke wedstrijd was dat zeg. 0-2 voor, vervolgens door overtredingen waar af en toe makkelijk gefloten werd meerdere 10 meters voor Finland (die allemaal gemist werden). 3 andere standaardsitutaties wel 3 goals Finland. Nederland dat 6 sec voor tijd gelijk maakt. In de verlenging komt NL dan 3 min voor tijd weer 3-4 voor om in de laatste seconde de 4-4 om de oren te krijgen. Vervolgens 1 misser van Finland in de penalties (die gast mistte ook 2 10 meters) en voor NL 2 vd 5 raak geschoten door spelers die in beide wedstrijden geen seconde in actie kwamen.
 
Bovenaan