Friese Derby; sc Heerenveen - SC Cambuur 1-11; 14:30

Friese Derby; sc Heerenveen - SC Cambuur 1-11; 14:30

  • winst Heerenveen

    Stemmen: 6 40,0%
  • winst Cambuur

    Stemmen: 5 33,3%
  • Gelijkspelletje

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Ik heb een groot stuk gezien maar beide ploegen waren slecht. Dat Foppe zelfs daar al tevreden over is, zegt genoeg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zo'n wedstrijd begint met strijd en duels winnen. Als je in een hele wedstrijd slechts een vrije trap en een kopballetje toestaat, dan doe je het gewoon goed. Na rust was het iets minder, maar Cambuur kon nog steeds niks.
 

SanMark.

Well-known member
Lekker belangrijk. In zo'n wedstrijd boeit dat niks. Die moet je gewoon winnen.


Vreemd vorig jaar was het maar 1 van de 34 wedstrijden. En het leefde vooral van Cambuur richting Heerenveen en andersom boeide het niet zoveel.

Het kan verkeren..
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vreemd vorig jaar was het maar 1 van de 34 wedstrijden. En het leefde vooral van Cambuur richting Heerenveen en andersom boeide het niet zoveel.

Het kan verkeren..

Kom maar met die quotes...Van Basten misschien, verder is er niemand die er zo over denkt. De afkeer/afgunst van Cambuur richting Heerenveen is inderdaad groter dan andersom.

Vorige derby's werd Heerenveen afgetroeft op strijd. Vandaag waren wij ook op dat gebied baas. Cambuur was echt als bambi op het ijs, angstig en slap en niemand die een doelpunt kan maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zie net dat geval van die penalty terug, lijkt me niet dat ie 'm raakt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat ie hem schampte.

Was op die snelheid lastig te zien. Handig inkomen was het in ieder geval niet. Die verdeding van Cambuur, dat zijn echt jochies. Net als al die kleine mannetjes op het middenveld en dan dat tandeloze trio voorin. Cambuur gaat het heel zwaar krijgen. Heb na die 1-0 eigenlijk geen moment gedacht dat Cambuur hier echt iets ging halen.
 

Bernardo

Well-known member
Je mag en kan verliezen maar de manier waarop is schandalig. Om je kapot te schamen

Gefeliciteerd.
 
Bovenaan