Friese Derby; SC Cambuur - sc Heerenveen

Friese Derby; SC Cambuur - sc Heerenveen


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Bernardo

Well-known member
Fakkel ziet er toch heel anders uit als knalvuurwerk. Maar goed, daarmee praat ik het niet goed. Vuurwerk op veld gooien is belachelijk
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker iedereen over 1 kam scheren, goed bezig jongen. Mag hopen dat deze mongool die dit gedaan heeft snel gepakt word.

Alsof het een handjevol zijn. Dat jij hier nu begint nuances aan te brengen en dat dat meisje niet slim zou zijn etc zegt alweer genoeg.

En ja, als je van dat soort teksten naar buiten brengt als beste supporters van Nederland etc, dan weet je dat je ook shit over je heenkrijgt als het weer eens gedonder is. Niet de eerste keer namelijk.
 

Bernardo

Well-known member
1 mongool gooit vuurwerk op het veld, die moet aangepakt worden. Ik breng helemaal geen nuances aan, ik vraag me alleen af wat voor instructies stewards krijgen als er zulk vuurwerk op het veld word gegooid. Iedereen veroordeeld dit en hoopt dat de dader hard gestraft word, wat mij betreft laten ze hem nooit weer in het stadion.
 

Pascallovic

Well-known member
1 mongool gooit vuurwerk op het veld, die moet aangepakt worden. Ik breng helemaal geen nuances aan, ik vraag me alleen af wat voor instructies stewards krijgen als er zulk vuurwerk op het veld word gegooid. Iedereen veroordeeld dit en hoopt dat de dader hard gestraft word, wat mij betreft laten ze hem nooit weer in het stadion.
Je kunt niet ontkennen dat het toch wel een aardig rijtje met incidenten rond Cambuur begint te worden over de laatste 2 jaar. Dus dit heeft niet zo zeer betrekking op 1 mongool die een bom gooit, maar wel op wat er de laatste jaren is gebeurd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je kunt niet ontkennen dat het toch wel een aardig rijtje met incidenten rond Cambuur begint te worden over de laatste 2 jaar. Dus dit heeft niet zo zeer betrekking op 1 mongool die een bom gooit, maar wel op wat er de laatste jaren is gebeurd.

Precies.
 

Bernardo

Well-known member
Je kunt niet ontkennen dat het toch wel een aardig rijtje met incidenten rond Cambuur begint te worden over de laatste 2 jaar. Dus dit heeft niet zo zeer betrekking op 1 mongool die een bom gooit, maar wel op wat er de laatste jaren is gebeurd.

Praat ook al die incidenten niet goed, ik heb het alleen nou over dit moment. Er zijn gewoon een tiental coke snuivers die het elke keer weer verpesten. Al hebben veel sinds Lodeweges ook wel een stadionverbod lijkt me
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik vind best dat je mag spreken van een verrote harde kern bij Cambuur. Meer dan 90% van de supporters zijn natuurlijk gewoon prima normale mensen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vind best dat je mag spreken van een verrote harde kern bij Cambuur. Meer dan 90% van de supporters zijn natuurlijk gewoon prima normale mensen.

Bij iedere club heb je rotzooi. Nu is het bij Ado, Ajax, Cambuur en Feyenoord net ietsje meer. Tenminste het komt ook sneller in de media.
 

SuikerBrood

Well-known member
Bij iedere club heb je rotzooi. Nu is het bij Ado, Ajax, Cambuur en Feyenoord net ietsje meer. Tenminste het komt ook sneller in de media.

Iedere club heeft idioten in het publiek, maar bij Cambuur lijken het er gemiddeld genomen veel meer te zijn. Dit is zeker niet de eerste keer dat er debiele dingen gebeuren daar.
 

Bernardo

Well-known member
Iedere club heeft idioten in het publiek, maar bij Cambuur lijken het er gemiddeld genomen veel meer te zijn. Dit is zeker niet de eerste keer dat er debiele dingen gebeuren daar.

Geloof echt niet dat er bij ons gemiddeld meer incidenten zijn als bij een Ajax, Feyenoord, Utrecht, ADO etc.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Geloof echt niet dat er bij ons gemiddeld meer incidenten zijn als bij een Ajax, Feyenoord, Utrecht, ADO etc.

Nee, maar jullie fanbase is een stuk kleiner. Dus 10/15 echte malloten maakt dus wel wat uit bij Ajax of bij Cambuur. Dan lijkt het meteen een stuk meer.
 

De Wolf

Well-known member
Nee, maar jullie fanbase is een stuk kleiner. Dus 10/15 echte malloten maakt dus wel wat uit bij Ajax of bij Cambuur. Dan lijkt het meteen een stuk meer.

Voor mij is iedere malloot een te veel ongeacht welke club hij aanhangt
 

Bernardo

Well-known member
Die stewards staan gewoon op het veld....voor het geval er vuurwerk op het veld word gegooid.
 
Bovenaan