gevegt
Well-known member
Fuck.
Het gaat nu tussen ons FC Zwolle Ole!
Fuck.
Het gaat nu tussen ons FC Zwolle Ole!
Als ik had gewonnen zou mijn vriend JMD allang de uitslag bekend hebben gemaakt.Ben nu toch echt wel benieuwt naar de eindstand denk dat ik nog net wat over heb maar wel een duidelijke 1 en 2 dit eerste seizoen.
Wat laat die podiumceremonie lang op zich wachten.
Volgens mij sta ik net op het hoogste treetje.
Als ik had gewonnen zou mijn vriend JMD allang de uitslag bekend hebben gemaakt.
Dus: gefeliciteerd!
Doe maar kalm aan. Liever volgende week met direct een goede uitslag dan vanavond met en foute, want het moet wel heel close zijn.Stelletje ongeduldigen... Eerst moet je afwachten op de offici?le uitslag, die is er altijd pas een paar uur na de race (zo heeft Alonso bv 3x een 5 sec.straf aan zijn broek gekregen...).
Gisteravond was ik weg en vandaag overdag en in de avond ook...
De uitslag komt er zo aan.
Het seizoen is over, wat moet er veranderd worden, of kan het zo blijven.Laten we dit eerst gewoon 1 jaar doen, kunnen we eind van het jaar bekijken wat veranderd moet worden. Gezien de korte tijd tot de eerste GP was er niet veel tijd voor discussie.
Kut-spelDe Groene Scout was te laat met inleveren.
Kut-spel
Het seizoen is over, wat moet er veranderd worden, of kan het zo blijven.
Er lag een idee (weet even zo snel niet van wie) om de deadline op het begin van de zaterdag vrije training te zetten. Is men daar voor of tegen?
Ik heb dit jaar vrij drastisch de regel gehandhaafd dat je bij te laat inleveren (dus na start kwalificatie, maar voor race) geen punten kan krijgen. Dit omdat i.m.o. je dan voordeel put uit de uitslag van de kwalificatie (en je in de race immers 15 van de 17 punten kunt halen). Is dat te drastisch? Zijn we voor losmaken? Maar dat zou betekenen dat je dus ook voor de kwalificatie alleen de polesitter voorspelt, en dan daarna de racevoorspelling.
Leuk idee, alhoewel dat 'als eerste uitvallen' nog wel eens problemen kan geven als er 2 tegelijk uitvallen.Misschien zou een leuke toevoeging zijn wie het eerste uitvalt.
Edit: nog leuker misschien, wie als eerste banden wisselt.
Leuk idee, alhoewel dat 'als eerste uitvallen' nog wel eens problemen kan geven als er 2 tegelijk uitvallen.
Idem met banden wisselen. En wat nou als een coureur alleen een vleugel wisselt?
De F1-site geeft een overzicht van alle pitstops, dus we zouden kunnen toevoegen: wie maakt de eerste stop. Aan de andere kant is dat ook een 'gok' voorspelling (net als die 10e plaats).
Er lag een idee (weet even zo snel niet van wie) om de deadline op het begin van de zaterdag vrije training te zetten. Is men daar voor of tegen?
Leuk idee, alhoewel dat 'als eerste uitvallen' nog wel eens problemen kan geven als er 2 tegelijk uitvallen.