Eef de Kip
Well-known member
En voor de snelste ronde en de 10e plaats? Of ga je er nou echt reglementen bij halen?
Waarvoor heb je anders reglementen? Kunnen we net zo goed zonder doen dan als we er toch niet naar mogen leven...En voor de snelste ronde en de 10e plaats? Of ga je er nou echt reglementen bij halen?
Waarvoor heb je anders reglementen? Kunnen we net zo goed zonder doen dan als we er toch niet naar mogen leven...
En dan kan iemand binnenkort de 2 punten die zijn te behalen met pole opofferen om een grotere kans te hebben het podium/de winnaar goed te voorspellen.
Kampioen wordt Eef toch niet.
DVK was dood, dus geen kwalificatievoorspelling.
Race:
Hamilton
Bottas
Vettel
10e Ocon
snelste ronde: Verstappen
Ga dan ook geen drama maken om zo'n kutspelletje op een kutforum en accepteer de regels van JMD gewoon.
Hoeveel punten had je vandaag?
Geen idee. Die slome moet de uitslag nog neerplempen.
Staat daar niets over in de reglementen dan?
Hup JMD derhalve.
Nou ben ik wel van soepele regelgeving maar hier heb je toch een voordeel als je na de kwali je lijstje invult.
Hup JMD derhalve.
Dit schreef ik na de vorige keer... Was volgens mij duidelijk.*) zwammy voorspelde ook de polesitter goed, maar deed leverde zijn voorspelling pas vanochtend in, zo'n 18 uur nadat de kwalificatie al klaar was.
De vorige race heb ik ook Satyr's voorspelling zonder poleposition (alhoewel die te laat was, maar hij had het excuus van een forumcrash) meegenomen in de stand, dus nu voor deze keer zwammy ook nog.
Maar dat is de laatste keer, te laat is vanaf nu te laat.