For The Love Of Hip Hop

U.G.

Well-known member
Je hebt mazzel dat ik geen mumbelrappende snitch ben!

😊

Tekashi ? Ik snap niet waarom ze dat ventje tot de mumblerappers rekenden, hij schreeuwde letterlijk. Ik praat al in de verleden tijd over hem.

Ik moest lachen hoe ál die gasten heel serieus over 'm vielen. Wat is dan het verschil tussen hem en 2pac ? Pac was lyrischer. Maar qua setting, allebei in de houdgreep van een flinke straatbende en zich een gangster wanend. Same shit.
 

Ska P 187

Well-known member
Ja daaaag


Life ain't nothing but bitches and money!


Haha en deze helpt me ook altijd wel over het middagdipje heen. At high volume that is.


Tsja voor mij persoonlijk misschien wel beste album aller tijden.


Yep deze gaan we weer blazen in de auto.

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
What am I to do with you Ska.

Ze zijn wel vet hoor, helemaal grijsgedraaid vroeger :)

Ff m'n favoriete Outkast liedje lossen

 

Ska P 187

Well-known member
Outkast zeker wel, met die so fresh so clean. Eerste album was dat zeker, grijs gedraaid. Daarna I lost touch, going deep. Not there fault.
Evengoed.


Niet selfish, put it on your pelvis.


Weet eigenlijk niet meer waarom, maar na dit album dus grijs gedraaid te hebben was dit mijn favoriet. Maybe because I stopped smoking


Dit album moet eigenlijk ook wel in de top 10. Ook van die gamechangers.
 

Makanaky

Well-known member
Stankonia was al 't 4e album van OutKast trouwens. Aquemini uit '98 behoort tot mijn hiphop-5.
 

Ska P 187

Well-known member
Weer eentje die ik nog niet kende, but they may have to tone down a little after this one...

En gewoon doorgaan ook hè

 

Ska P 187

Well-known member
Kwestie van opvoeden, de witte jeugd is hard onderweg te soft te worden en daarmee de hele maatschappij, mijn jongen niet die krijgt deze shit de hele dag om zijn oren.
Hij staat nu al te springen: prrrr stickem hahahahaa stickem!!! En dat met slechts 7 jaar, met 9 stuur ik 'm de block op.

 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Je bent een goeie pa Ska, of althans je doet wel je best want ik vind je toch wel soft, te voorzichtig en zo. De mijne kreeg op z'n 8ste verjaardag al een Glock kado, en die moest voor z'n 12de een drugspand hebben overvallen, én in de wijk al z'n eigen handeltje zijn begonnen.

Zo maak je mannen !
 

Ska P 187

Well-known member

Die ouwe flikt het gewoon weer hé, beetje kort? Beetje down, pomp deze 10x achter elkaar.., medicijn.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member

Die ouwe flikt het gewoon weer hé, beetje kort? Beetje down, pomp deze 10x achter elkaar.., medicijn.

Klinkt best ok, onze ouwe snitch blaast nu Death Row nieuw leven in. Nostalgie.

Over dat tijdperk gesproken trouwens ; ik heb de gozer hier beneden al een paar keer z’n verhaal horen doen over de gebeurtenissen rondom de moord op Biggie. Als hij liegt is het wel een verdomd goeie leugenaar. Ik ben zelf een goeie leugenaar, maar dit niveau haal ik niet..

 

U.G.

Well-known member
Le monde de demain, een Franse Netflix serie over de begindagen van hiphop aldaar. Dit is echt goed gemaakt, zeer herkenbaar. Props. Ook hier Portugees input net als in hun dance-scène destijds ( daft punk ), sorry ik moest het ff benoemen. Zomaar.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan