Er moet nog wel wat bij. Gewoon weer p5/6 met dit materiaal.
Een vijfde plaats met de huidige selectie is een vooruitgang. Zou je met een goedkopere en jongere huishouding even hoog eindigen.
Er moet nog wel wat bij. Gewoon weer p5/6 met dit materiaal.
Wehrmann is in ieder geval definitief vertrokken naar Luzern.Ik hoop vooral dat Kokcu verkocht wordt. Goeie speler hoor, daar gaat het niet om. Zie hem graag spelen. Maar de afgelopen jaren hebben we te vaak mooie deals laten lopen omdat we spelers niet kwijt wilden. Mede daarom hebben we nu geen geld om door te selecteren en zijn we afhankelijk van allerlei goedkope gokjes zoals Diemers, Teixeira en Spajic. Denk dat er na het EK best wel clubs zijn die 15 miljoen voor hem neer willen tellen. We zijn ook zonder hem goed bezet op het middenveld en er komt ook jeugd aan, zoals Milambo en Kleijn. Bovendien moeten AEB en Wehrmann ook de kans gaan krijgen. En dan kunnen we het geld van Kokcu weer deels herinvesteren in een goede centrale verdediger en een rechtsbuiten.
Senesi vind ik een iets ander verhaal. Zijn marktwaarde wordt nu geschat op 19 miljoen. Dus stel dat er een club komt die 25 miljoen biedt, altijd laten gaan. Maar centraal achterin zijn we zo dun bezet dat ik het ook wel tricky vind om hem nu te verkopen voor minder dan 20 miljoen. Tenzij er op de schaduwlijstjes een aantal goede, betaalbare centrale verdedigers staan die gelijk ingepast kunnen worden. Maar de namen die ik tot nu toe gelezen heb, zijn jongens die toch even tijd nodig zullen hebben. Bijvoorbeeld omdat ze vanuit de KKD komen, of vanuit Zuid-Amerika. Senesi zelf had ook een half jaar nodig. En er staat er nu niet eentje naast die het kan compenseren. Als Geertruida daar een jaar gespeeld heeft, is het een andere situatie en kun je het vertrek van Senesi makkelijker opvangen.
Het vertrek van Berghuis lijkt me onvermijdelijk, evenals die van Jorgensen. Dat zorgt voor dik drie miljoen aan salarisbesparing. Dus er gaat sowieso nog wel wat gebeuren.
Wehrmann is in ieder geval definitief vertrokken naar Luzern.
Tis een Liwwadder, dus die kan mooi naar Cambuur.Een Diemers die was zelfs in het jeugdige team van de tweede helft matig. Hopelijk dat we die nog kunnen slijten.
Ja, het is echt leuk. Overal op het veld wordt er druk gezet en het positiespel is prima voor deze fase in de voorbereiding.Feyenoord aangenaam om naar te kijken?
Ik wist niet dat dat mogelijk was.
Ja als ik niet gevaccineerd was dan zou ik ook wel twijfelen. Toch wel een gedoe om eerst die test te doen. Nu is het wel makkelijk met die app en zo naar binnen.Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Voor mij ook alweer bijna een jaar geleden. Vorig seizoen alleen naar Feyenoord - ADO geweest. Al die oefenduels kan ik niet en eerlijk gezegd ben ik ook niet bereid om mij ervoor te laten testen. Met de eerste thuiswedstrijd voor de competitie ben ik gelukkig al lang en breed gevaccineerd.
Nu weet ik niet hoe het in Rotterdam geregeld is, maar hier was dat TVT perfect geregeld.Ja als ik niet gevaccineerd was dan zou ik ook wel twijfelen. Toch wel een gedoe om eerst die test te doen. Nu is het wel makkelijk met die app en zo naar binnen.
Het is voor hen ook de laatste oefenwedstrijd voor de competitiestart, dus ik ga gewoon uit van een 0-5 nederlaag. Maar dan nog is het een mooie tegenstander.Benieuwd of je dat na de wedstrijd nog vind.
Mooi! Ga je heen?Feyenoord speelt z'n traditionele openingswedstrijd op 8 augustus in de Kuip tegen Atletico Madrid. Mooie tegenstander!