Feyenoord - FC Utrecht

JMD

Well-known member
Ja, die kan je geven. Wel zwaar gestraft, zeker gezien het feit dat je nog geen geel gegeven hebt.
En na de 'affaire Willems' moet hij toch wel erg zeker zijn van zijn zaak.
 

Pascallovic

Well-known member
gestrekt vol op de enkel???
Daar kan je rood voor geven.

(wat ik overigens niet gedaan zou hebben.)
Als hij die enkel uberhaubt al geraakt heeft, heeft ie hem sowieso niet gezien, waardoor er geen enkele intentie was om die overtreding te maken. Voor een ongeluk geef je geen rood.
 

JMD

Well-known member
Dit wordt een vervelende avond wat ik je blom....
Mwah, Utrecht raast, Feyenoord countert zo naar de 2-0, of anders via een fraaie vrije trap/corner van Vejinovic (die zijn echt gevaarlijk)

Als hij die enkel uberhaubt al geraakt heeft, heeft ie hem sowieso niet gezien, waardoor er geen enkele intentie was om die overtreding te maken. Voor een ongeluk geef je geen rood.
Wist niet dat dat telde...
 

De Wolf

Well-known member
De arbitrage is bedroevend vandaag. Klungelsmurf was als laatste dus gewoon een corner.
 

Jozsef

New member
Laatste 2 kansen van Utrecht (waarvan 1 dikke van Hall?r) dankzij het slapen van Nelom. Ik irriteer me dood aan die vent. Utrecht gaat nu ook vol over rechts.
 

Pascallovic

Well-known member
Mwah, Utrecht raast, Feyenoord countert zo naar de 2-0, of anders via een fraaie vrije trap/corner van Vejinovic (die zijn echt gevaarlijk)


Wist niet dat dat telde...
Intentie telt altijd, het buitensporig inzet gedeelte. Dat was hier totaal niet aan orde.
 

JMD

Well-known member
De arbitrage is bedroevend vandaag. Klungelsmurf was als laatste dus gewoon een corner.

Zo slecht vind ik het anders niet hoor. Blom laat lekker veel doorgaan, doet veel af met een gesprekje (daarom vond ik die rode kaart ook erg zwaar). Die corner moet zijn assistent zien, Blom staat in de diagonaal.
 

Jozsef

New member
Verdomme Gio, die wissels spelen Utrecht echt in de kaart. Elke afvallende bal is gelijk weer voor Utrecht.

EDIT: Told you so: 1-1. Fout van Vermeer trouwens.
 
Bovenaan