Fenerium pakt de biezen.

Fenerium

Member
Na de uitslag van het Turkse referendum heeft deze jongen besloten zich volledig terug te trekken. Social media accounts zullen worden gesloten. Met oog op die 70% binnen de Nederlandse landgrenzen kan deze jongen niets anders concluderen dat de integratie van de Turkse gemeenschap een totale mislukking is.

Het is vooral de schaamte wat overheerst met in mijn achterhoofd het beeld van de moeizame omstandigheden waarin mijn voorouders naar dit land zijn gekomen. Een groot besef van ondankbaarheid en vooral gemakzuchtigheid vanuit deze gemeenschap naar de voorouders toe, het lef om andermans leven te be?nvloeden in een land wat op ruim 3000 km afstand van Nederland ligt. Het is onbegrijpelijk.

Deze ontwikkelingen gaan consequenties hebben daar is deze jongen zeker van, tijd om mezelf terug te trekken, al is dit voor nu een voorlopige beslissing.

Het gaat jullie goed.

:duim:
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Sterkte man. Weet dat dit land jouw land is. Maar ik snap dat je de pijn voelt dat het land van jouw voorvaderen verder naar de klote gaat. Helemaal wrang dat dit doodsvonnis komt van mensen die bewust voor het leven in een westerse samenleving hebben gekozen en diens nazaten die hier gewoon geboren en getogen zijn.
 

Fenerium

Member
Sterkte man. Weet dat dit land jouw land is. Maar ik snap dat je de pijn voelt dat het land van jouw voorvaderen verder naar de klote gaat. Helemaal wrang dat dit doodsvonnis komt van mensen die bewust voor het leven in een westerse samenleving hebben gekozen en diens nazaten die hier gewoon geboren en getogen zijn.

Het is niet anders, deze mensen maken echt veel kapot maar ik laat het hierbij. Ik ben slechts een simpele sterveling die het allemaal alleen maar vreselijk kan vinden.
 

Janssen

Well-known member
Ik snap het, maar aan de andere kant kun je ook denken bekijk het maar en ik ga hier gewoon gezellig een beetje over voetbal ouwehoeren, want dat is wat we allemaal doen toch?
 

Batigoal

Well-known member
Het moet ontzettend klote zijn om te beseffen dat je vanaf nu in het nabijzijn van anderen constant op je woorden moet letten.
 

Ska P 187

Well-known member
Fenerrium laat je niet monddood maken. Blijf gewoon lekker rondhangen waarever dat is en vooral hier. Er leest tenslotte toch niemand mee , maar al zou het, what de fuck!
 

De Wolf

Well-known member
Wat moddergooien en populisme. Tegenwoordig in de mode. Hoewel we hier nog rustig kunnen zeggen dat Wilders een flapdrol is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Poetin heeft lekker veel zelfspot. Al die homoseksueel getinte foto's die hij van zichzelf laat maken.
 

De Wolf

Well-known member
nuclear-war_1.jpg


Dit speelde ik vroeger heel vaak. Beetje dictatortjes bombarderen. Mao was favoriet.
 
Bovenaan