FC Utrecht Nieuws topic

JFK

Well-known member
Neymar gaat naar Barca, maar zal eerst een jaartje bij Utrecht worden gestald.
 

Unregistere

Well-known member
Jaartje gehuurd van Hoffenheim:

carrousel_3.jpg


Justin Hoogma!
 

Pascallovic

Well-known member
FC Utrecht haalt ook nog maar eens Bart Ramselaar voor het al drukke middenveld binnen. Ben benieuwd waar ze die dan weer willen neerzetten, of welke speler het kind van de rekening wordt. Ook vreemd dat een AZ hem niet heeft opgepikt.
 

Batigoal

Well-known member
Heel zonde. Zeker op zijn leeftijd niet makkelijk om nog terug te komen van zo'n zware blessure.

Letschert maar weer van stal halen? Komt opnieuw niet veel in actie dit seizoen.
 

Atreides

Well-known member
Na Malen en Hakim nu weer een speler die ik uit mijn coach van het jaar opstelling moet halen. Bah.
 

Abubakari

Well-known member
… "Ome John, jij ging hele lelijke woorden zeggen op televisie", zei ze. Toen dacht ik wel: Fuck, dit is klote….'

Zal zo te zien nog wel even duren voor hij stopt met lelijke woorden. :D
 

ALenstra

Well-known member
Heeft toch een tijd in de gevangenis gezeten? Mijn favoriet is supersub Ben Rietveld. De Galgenwaard beefde van opwinding zodra hij inviel.
 

Batigoal

Well-known member
Gluscevic-overhandigt-Dennenappel-bij-zege-FC-Utrecht-sportnieuws-nl-15940463-756x422.jpg
Igor Gluscevic had al een half voetballeven in Spanje en Griekenland achter de rug toen hij bij FC Utrecht terecht kwam. De bonkige spits was niet de meest technisch begaafde, maar bleek wel een neusje voor de goal te hebben. Vooral een neusje voor belangrijke goals. Zijn hoogtepunt in Utrechtse dienst was de bekerfinale in 2013 waren hij 2 goals maakte, notabene in de Kuip tegen Feyenoord. Na zijn carrière werd hij eerst scout voor onder meer Liverpool, tegenwoordig is hij zaakwaarnemer
 
Bovenaan