FC Utrecht Nieuws topic

JMD

Well-known member
De geruchten gaan dat Dick Advocaat misschien trainer bij Utrecht wordt... :p
 

Unregistere

Well-known member
En anders wil Eric Meijers misschien wel, krijg je in elk geval genoeg media-aandacht.

Maar een nieuwe 'laatste klus' van Dickie is ook altijd mooi natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
Maar een nieuwe 'laatste klus' van Dickie is ook altijd mooi natuurlijk.
Je kan veel van Dickie vinden, maar ik blijf het toch mooi vinden hoe het steeds maar hem weer blijft kriebelen. Of zijn vrouw is hem zat, dat kan ook natuurlijk... :)
Dickie gaat ooit sterven in het harnas, kan niet anders. Mooie vent. Heb een zwak voor hem.
 

JFK

Well-known member
Je kan veel van Dickie vinden, maar ik blijf het toch mooi vinden hoe het steeds maar hem weer blijft kriebelen. Of zijn vrouw is hem zat, dat kan ook natuurlijk... :)
Dickie gaat ooit sterven in het harnas, kan niet anders. Mooie vent. Heb een zwak voor hem.

Nee, ik kan die kut Advocaat niet meer zien!
Weg met die dikke dwerg.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hij gaat het dus toch doen. Die man kan niet thuis zitten bij moeders de vrouw op de bank.
Hij neemt wel altijd een eigen uitgekozen assistent mee; dit keer is het Zeljko Petrovic.

Dat zal de achtergebleven assistentjes niet erg aanstaan. Wat mogen die nu nog doen? Ballen oppompen en pionnen klaar zetten of worden die eruit gewipt?
 

De Groene Scout

Well-known member
Ja daar lijkt het wel op, maar daar hadden de heertjes Rick Kruys en Marinus Dijkhuizen niet op gerekend.
Met de diploma's op zak hadden die er volgens mij een beetje op gerekend serieus in beeld te komen als trainersduo.
 

ALenstra

Well-known member
Het zal inderdaad een tegenvaller voor ze zijn maar Frans kan het ongetwijfeld wel uitleggen aan hun.
 

Atreides

Well-known member
Hij gaat het dus toch doen. Die man kan niet thuis zitten bij moeders de vrouw op de bank.
Hij neemt wel altijd een eigen uitgekozen assistent mee; dit keer is het Zeljko Petrovic.

Mooi! Kan Fc Emmen mooi het oude spandoek weer uit de kast trekken:
maxresdefault.jpg
 
Bovenaan