FC Twente - PSV

FC Twente - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    11

JFK

Well-known member
Het lijkt er op dat Maher het stapje hoger toch niet aankan, ondanks zijn assist.
Bij Pr?pper krijg ik dat gevoel ook.

Inderdaad. Soms zie je bij Propper nog wel eens een mooie steekpass met de buitenkant voet. Maar dan verder niets bijzonders. Hij is onzichtbaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Cabral verliest al een keer of vijf de bal door een dramatische aanname. Echt, wat is er met de Cabral gebeurd die een paar jaar terug bij Feyenoord debuteerde?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het lijkt er op dat Maher het stapje hoger toch niet aankan, ondanks zijn assist.
Bij Pr?pper krijg ik dat gevoel ook.

Pr?pper was volgens mij ook niet groots in de topwedstrijden voor Vitesse. Behoudens de wedstrijd tegen een uitgeblust Feyenoord die die avond zelfs van Dordt had verloren.
 

gevegt

Well-known member
Inderdaad. Soms zie je bij Propper nog wel eens een mooie steekpass met de buitenkant voet. Maar dan verder niets bijzonders. Hij is onzichtbaar.

Klopt, maar zijn gebrek aan loopvermogen, of de wil, bij het omschakelen naar de verdedigen, valt me nog het meest tegen.
En natuurlijk de balletjes die over vijf meter nog mis gaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij Pr?pper kun je nog aanvoeren dat hij pas kort bij PSV zit en dat het wellicht dus gewenning is. Over Maher kunnen we na 3 jaar wel de conclusie trekken dat hij een stap hoger niet aan kan, of wellicht is het gewoon mentaliteit hoor. Tenslotte had hij met het niveau wat hij bij AZ haalde makkelijk in Eindhoven meegekund.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mijn god zeg. Met elf man achterin en dan zowel Guardado als Locadia helemaal vrij laten. Triest.
 
Bovenaan