F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Meteofrance voorspelt morgen aan het eind van de middag regen aan de C?te d'Azur, die band met regen lijkt Monaco alleen pas na de race te treffen... Jammer.

JMD

Well-known member
En vanuit Renault maar klagen over loyaliteit Red Bull
Precies.

Kijk, dat zo'n ding op bv Monza of Baku af en toe de geest geeft, oke, met al die lange rechte stukken.
Maar in Monaco rijd je alleen i de tunnel een flink eind volgas (en ook dan maar tot niet eens 300 km/u)...

Overigens gaf een Renaultmotor in 1996 de geest in Monaco toen Hill ruim aan de leiding lag, dus die Fransen hebben er wel een handje van... :p

JMD

Well-known member
Heeft toch puur te maken met het aantal races dat zo'n ding meegaat? Niet met het type circuit.
Zoek anders even op hoeveel motoren er in de historie geploft zijn op Monza of het oude Hockenheim en vergelijk dat met het aantal kapotte motoren in Monaco.

JMD

Well-known member
Zie nu de beelden, die auto gaat de kwalificatie niet halen lijkt me, dus dat wordt achteraan starten. Dag weekend!

JMD

Well-known member
Ricciardo nu 1/1000e sneller dan Verstappen

Hartley en Gasly 7e en 8e trouwens, blijkt maar weer welk een goed chassis de RB/TR is.

Janssen

Well-known member
Marko was niet blij. Lijkt me dat hij exact weet wat voor vlees hij in de kuip heeft, net zoals de rest van Red Bull dus niet zo miepen. En anders Max lekker naar Ferrari laten gaan.

Pascallovic

Well-known member
Gewoon pech dat zo'n Sainz daar zit. Kan gebeuren, maar wel zeer vervelend dat het dit weekend gebeurt. Voor de rest wisten we natuurlijk al dat hij niet aan zijn beste seizoen bezig is en toch al aardig wat foutjes gemaakt heeft. Valt van deze situatie veel te leren? Wat mij betreft niet.

Bovenaan