Max begint nu toch wel steeds meer op zijn vader te lijken. Wat een domme inhaalacties.
Ik denk dat het teveel willen is.Meer druk en meer moeten. Daar kan hij nog niet mee omgaan.
Meer druk en meer moeten. Daar kan hij nog niet mee omgaan.
Tactisch prima van RB, al hadden ze wat geluk dat Kimi en Hamilton te dichtij de pits waren om nog te kunnen stoppen.
Waarom? Max lag voor die mannen. Die hadden toch ook de keuze kunnen maken? Dan bedoel ik dus; zelf bedenken. Zeer goed van RB.
En deze acties zitten ook wel in de stijl van Max. Lukt het, dan staan we op de banken, mislukt het, dan is het een ezel.
Alonso doet trouwens hetzelfde bij Vettel, maar dan kiest Seb eieren voor zijn geld.
De winst vind ik dat Mercedes kwetsbaar is in races en dat RB gewoon goed gaat in de race qua tempo.
Als we dan toch verliezers moeten aanwijzen, dan kijk ik naar Mercedes. Die hebben in 3 races nog niet gewonnen.Max had hier de race kunnen winnen en aan kunnen haken voor het kampioenschap dus ik weet niet zo goed wie hier de grote verliezer, zekere bekeken over de afgelopen drie races, nu eigenlijk is.