Hij zit nog in z'n auto. Ze zijn nu met een speciaal team onderweg om hem eruit te halen. Echt niet best dit.
Tegelijkertijd zag ik Russell niet paniekerig toen hij terug was bij zijn auto vanaf Zhou.
Hij zit nog in z'n auto. Ze zijn nu met een speciaal team onderweg om hem eruit te halen. Echt niet best dit.
Hopelijk is dat omdat Zhou okee is.Tegelijkertijd zag ik Russell niet paniekerig toen hij terug was bij zijn auto vanaf Zhou.
Ik hoor het ook.Hij zit nog in z'n auto. Ze zijn nu met een speciaal team onderweg om hem eruit te halen.
Hopelijk is dat omdat Zhou okee is.
Oké.Ik hoor het ook.
Omdat Russell niet doorgereden is, maar ging kijken naar Zhou, mag hij niet verder bij de herstart...
Het is wel een Mercedes he...Zag er nou niet uit alsof hij zelfstandig de pits ging halen zonder zijn auto te slopen.
Zo he....Holy shit!!! Wat een crash was dat joh.
Is altijd. Hoe ga je namelijk alle posities dan meten, en waar meet je dan wie op welke positie ligt? De top 3 is duidelijk, maar de rest is dan heel onduidelijk.Herstart is in originele volgorde. Vind ik altijd zo raar. Wat kunnen bijvoorbeeld Verstappen, Hamilton en Alonso nou doen aan die crash in het achterveld? Die worden nu gestraft.