F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
De Oostenrijkse TV meldt dat het goed met Zhou gaat, hebben contact met Alfa Romeobox gehad.
 

JMD

Well-known member
Op radio1 wordt nu gemeld dat er milieu-activisten nu ook op de baan zitten, zijn door het hek gekropen... Schijnen van Extinction Rebellion te zijn
 

JMD

Well-known member
Omdat Russell niet doorgereden is, maar ging kijken naar Zhou, mag hij niet verder bij de herstart...
 

JMD

Well-known member
Russell en Tsunoda hebben elkaar geraakt en daardoor kwam Zhou in de knel. (bron: Radio1)

Ook Albon naar medical centre (zelfde bron)

Milieu-activisten ook van de baan (idem)
 

JMD

Well-known member
Daar zagen die bandenstapels er niet goed uit... Doet me denken aan een crash van een Mercedes ooit in Le Mans, die knalde er ook overheen...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Herstart is in originele volgorde. Vind ik altijd zo raar. Wat kunnen bijvoorbeeld Verstappen, Hamilton en Alonso nou doen aan die crash in het achterveld? Die worden nu gestraft.
 

JMD

Well-known member
Herstart is in originele volgorde. Vind ik altijd zo raar. Wat kunnen bijvoorbeeld Verstappen, Hamilton en Alonso nou doen aan die crash in het achterveld? Die worden nu gestraft.
Is altijd. Hoe ga je namelijk alle posities dan meten, en waar meet je dan wie op welke positie ligt? De top 3 is duidelijk, maar de rest is dan heel onduidelijk.

Sterker nog: stel dat een race in de 60e ronde met code rood wordt afgevlagd en men niet herstart, dan wordt gekeken naar de finishpassage van ronde 58 voor de einduitslag
 
Bovenaan