Vertel eens iets nieuws.Je bent zelf een held1!!!111!!!11
Je bent een AjaciedVertel eens iets nieuws.
Dat is inderdaad iets nieuws zijn als dat waar zou zijn, Vieze gore kutlul!Je bent een Ajacied
Verstappen 15 sec achter Hamilton zie ik...Ik dacht dat Mercedes vorig jaar puur door de bandenstrategie won. Of ben ik in de war?
Verstappen 15 sec achter Hamilton zie ik...
Toch hopen dat die medewerker met een RB-map naar de Copyshop in Milton Keynes is gegaan, zoals ooit een McLarenmedewerker deed met een Ferrarimap...Volgens Marko heeft RB bewijs dat 1 van de vertrokken medewerkers van RB (naar AM) info mee heeft genomen die gebruikt is door AM maar dat wordt gezien als intellectueel eigendom en dat mag dus niet. Vraag is hoe dit bewezen kan worden.
Eens. Maar Mercedes stond de laatste 9 jaren hier op pole, dat toont wel aan hoe sterk ze waren/zijn hier normaal gesproken.Dat is de uitslag. Volgens mij ging Hamilton met een pitstop meer jagen op Verstappen met oude banden en omgekeerd deed Verstappen dat later in Frankrijk. Weet alleen niet zeker of dat in Spanje was.
Ik hoop met je mee, maar Barcelona levert zelden leuke races op. Vaak net zo'n optocht als Monaco, maar daar heb je door de vangrails nog de kans op fouten die direct einde race betekent. Maar goed, wie weet dat de nieuwe auto's ook hier het inhalen iets makkelijker maken.Prima zo, racepace van RB zag er goed uit dus dit kan weer leuk worden morgen