Op deze vrijdag lijkt Red Bull inderdaad een aanzienlijke voorsprong op Mercedes (en de rest van het veld) te hebben. Hopelijk morgen en overmorgen ook!
Ik zie dat Perez er toch weer achter staat. Maar goed, Mexico ligt hem niet echt bijzonder.
Op deze vrijdag lijkt Red Bull inderdaad een aanzienlijke voorsprong op Mercedes (en de rest van het veld) te hebben. Hopelijk morgen en overmorgen ook!
Als Perez in tienden gelijk staat met Hamilton, is dat een teken dat de RB sneller is dan de Mercedes.Ik zie dat Perez er toch weer achter staat. Maar goed, Mexico ligt hem niet echt bijzonder.
MB gaat een Truc Special doen als ze de kans krijgen. Op zeker.Als Perez in tienden gelijk staat met Hamilton, is dat een teken dat de RB sneller is dan de Mercedes.
ach so, ik heb de resultaten van die long runs niet gezien, wat waren daarvan de resultaten dan?Vandaar ook dat ik het opvallend vind dat ze relatief veel verschillen qua long runs.
Echte long runs waren het niet, maar MB reed lang op rood en RB op wit.ach so, ik heb de resultaten van die long runs niet gezien, wat waren daarvan de resultaten dan?
Welja, de RB valt uit elkaar.
Als het de veiligheid in gevaar brengt mag je het onderdeel vervangen, repareren mag altijd.Waardeloos. Mag niks meer repareren?
Nee.Was MB niet al het hele weekend snel op rood?
Niet waar en die kutfilmpjes van je werken ook niet, oetlul!Echt wel
Bedankt voor deze geruststellingRB pakt het morgen wel. Ze zijn sneller op geel en wit en Lewis start op het vuil.