F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Verstappen en Hamilton hadden het gisteren maar weer eens aan de stok met elkaar, nu in de vrije training.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. VT3 ging ook al goed. Fijn dat dit in de kwalificatie terug is te zien. Jammer dat Perez net niet hem op P2 zet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt het wel op. Qua afstelling is er iets tussen de vrijdag en zaterdag denk ik niet helemaal goed gegaan. Schijnt dat Hamilton met zijn snelste rondje ook nog hulp heeft gehad van Bottas. RedBull die al licht het nadeel had van de druppels. Maar goed, dit is slechts de kwalificatie.

Nu is het belangrijk om goed te starten. Belangrijk om in de VS, Mexico en Brazilië goed te presteren. De drie zandbak races kunnen nog wel eens heel lastig worden. Al is de vraag nog of Saudi Arabië wel op tijd het circuit af heeft.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lijkt het wel op. Qua afstelling is er iets tussen de vrijdag en zaterdag denk ik niet helemaal goed gegaan. Schijnt dat Hamilton met zijn snelste rondje ook nog hulp heeft gehad van Bottas. RedBull die al licht het nadeel had van de druppels. Maar goed, dit is slechts de kwalificatie.

Nu is het belangrijk om goed te starten. Belangrijk om in de VS, Mexico en Brazilië goed te presteren. De drie zandbak races kunnen nog wel eens heel lastig worden. Al is de vraag nog of Saudi Arabië wel op tijd het circuit af heeft.

Klopt. Hij kreeg een tow van Bottas die hem nog drie tienden opleverde.

En toch vertrouw ik het voor geen cent bij Mercedes. Wel heel veel zin in de race.
 
Bovenaan