Toch voor 3 races?Zometeen live op Ziggo, de xfinity Race met (eenmalig) de Nederlander Loris Hezemans. Start om 22:30
Dat is me te laat.Begint om 23.30
Donderdagochtend onthulde de koningsklasse van de autosport de lay-out van het Jeddah Street Circuit, dat 6.175 meter lang is en 27 bochten telt. Bovendien heeft de Saudische omloop de ambitie om het snelste stratencircuit op de F1-kalender te worden, met gemiddelde snelheden van rond of boven de 250 kilometer per uur.
Mijn hemel. Dat is zo ongeveer de oude AVUS-ring in Berlijn... Dat was ook 2 rechte stukken met 2 bochten, daar komt dit ook op neer...
Waarschijnlijk willen ze ook het record voor de meeste bochten.Ze hebben de term 'bocht' wel redelijk ruim genomen.
In de pitstraat natuurlijk!Wat een waardeloos circuit, waar moet je inhalen?
Rechte stuk, bocht 1, bocht 4 en bocht 27 zie ik als de enige opties zo vanaf de kaart gezien. Maar dat is idd al niet veel, laat staan als je echte circuit ziet.Wat een waardeloos circuit, waar moet je inhalen?
Als dat zo is dan zou het voor de races in ieder geval leuk zijn als de teams daar onder allemaal gelijkwaardig zijn. Red Bull, MC Laren, Ferrari, Alpine en Aston Martin.Dat is te bidden, ik ben alleen bang dat het weer een copy paste wordt als de afgelopen tig jaar. MB die dan toch opeens weer 2 seconden per rondje sneller is.