Kleinzoon van Emerson Fittipaldi.Hij rijdt dit weekend niet. Een Fitipaldi neemt het stuur over. Neefje van.
Op dat Indy circuit wordt het wel lastig lijkt me.Kan Verstappen ook een keer winnen!!
Op dat Indy circuit wordt het wel lastig lijkt me.
Wel terecht overigens, waarom ben je anders 1e reserve.Stoffel rijdt niet. Heel België is van slag.
Ik moet zeggen dat ik er zo wel eens bij gevraagd ben met 3 pils in m'n nek.Wel terecht overigens, waarom ben je anders 1e reserve.
Zou war zijn als je tijdens een voetbalwedstrijd op de bank zit, er raakt iemand geblesseerd, je wordt gepasseerd en iemand uit de kantine mag opdraven. Kan toch niet.
Vermogen is idd een issue, maar zeker dat stuk 'achterop' vereist ook veel mechanische grip (veel hogesnelheidsbochten), dus wie weet....Omdat het daar puur op vermogen aan komt en dat is nou net niet het sterkste punt van de RB Honda maar juist wel weer van MB.
Russell zit in het opleidingsprogramma, dus je kunt hem beter vergelijken met een jeugdspeler. Niet heel vreemd dus dat hij wordt gevraagd.Wel terecht overigens, waarom ben je anders 1e reserve.
Zou war zijn als je tijdens een voetbalwedstrijd op de bank zit, er raakt iemand geblesseerd, je wordt gepasseerd en iemand uit de kantine mag opdraven. Kan toch niet.
RB heeft alleen een kans als die ouwe meuk van Mercedes in de "vuile lucht" terecht komt.Vermogen is idd een issue, maar zeker dat stuk 'achterop' vereist ook veel mechanische grip (veel hogesnelheidsbochten), dus wie weet....
En Bottas zal wel weer choken, dus ik geef RB best een kans.
Ben wel benieuwd hoe Q1 gaat zijn zaterdag, dat rondje schat men in op iets van 55 seconden. Dat wordt een gekkenhuis.
De Williams is gewoon heeeeeel slecht.Russel in VT1 gelijk het snelste, zou die auto dan toch heeeeeel goed zijn?
Verder 4 Honda's bij de eerste 6, dat valt me niet tegen maar goed, is pas de eerste VT.