F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi. Is het nog op een andere zender te zien dan Ziggo Sport? Ik heb tijdelijk die zender niet, maar kan inmiddels wel bij de rest van mijn zenders dmv een VPN verbinding.
 

JMD

Well-known member
Mooi. Is het nog op een andere zender te zien dan Ziggo Sport? Ik heb tijdelijk die zender niet, maar kan inmiddels wel bij de rest van mijn zenders dmv een VPN verbinding.
RTL Duitsland sowieso. Daar zie je tussen de reclames door af en toe de race. ;)
 

JMD

Well-known member
Mooi.

Het regent daar wel elke dag (ligt zo ongeveer op de evenaar), maar is nog nooit tijdens de race gebeurd. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Kan me sowieso niet veel sessies herinneren in Singapore die nat waren.

100% kans op regen. Mooi.
 

Ivanhoe

Active member
Dat wordt een lange zit denk ik, als het regent daar komt het met bakken naar beneden. Charlie heeft zijn rode vlag al uit de tas gehaald.
 

JMD

Well-known member
Dat wordt een lange zit denk ik, als het regent daar komt het met bakken naar beneden. Charlie heeft zijn rode vlag al uit de tas gehaald.
Dit is sowieso een lange race, en nu helemaal.

Als ze om 16.45 maar klaar zijn.
 

JMD

Well-known member
Langer dan twee uur duurt het niet.

Racen duurt niet langer dan 2 uur, maar als de race stilligt telt de klok niet door. (En het mag maximaal 4 uur duren van start tot finish (incl. stilstandtijd))

In de top 10 3 man met wets 7 op inters, in de 2e helft 7 op wets 3 op inters
 

JMD

Well-known member
Verstappen natuurlijk wel nu met vrij zicht vanaf plaats 2 bij de start.

Go MAx!
 
Bovenaan