F1, IndyCar, Nascar Topic

Eef de Kip

Well-known member
Geruchten dat Renault na 2018 niet meer levert aan RB. Kom je dus uit bij Honda. Van de regen in de drup.
 

Janssen

Well-known member
Geruchten dat Renault na 2018 niet meer levert aan RB. Kom je dus uit bij Honda. Van de regen in de drup.

Honda gaat eerst leveren aan TR zodat RB het een beetje in de gaten kan houden, maar uiteindelijk zal het daar op uitkomen ja.

Wat is er waar van het voorcontract van Max bij Ferrari?
 

gevegt

Well-known member
Niets.

Edit: Alhoewel, Hateboer speelt in Itali? en heeft het nummer van Max al op zijn rug. Het zou dus zomaar kunnen.
 
Laatst bewerkt:

Tobcoach

New member
Wat is er waar van het voorcontract van Max bij Ferrari?

Volgens mij was het juist Ricciardo die een voorcontract getekend zou hebben bij Ferrari.

Als je de op volle toeren draaiende geruchtenmachine moet geloven zou in 2019 Ricciardo naar Ferrari gaan en Max naar Mercedes. Die link van Max met Mercedes is er al langere tijd, zelfs nog voordat Max in de F1 kwam. Mercedes had naar het schijnt de beste papieren om Max toen vast te leggen, maar het struikelde op de eis van het management van Max om in 2015 al in de F1 te kunnen rijden. Die gok durfde Mercedes toen niet aan, waarna Red Bull toehapte.
 

JMD

Well-known member
RB de sterkste in de eerste 2 vrije trainingen. Dit is ook het enige circuit van dit seizoen waarop ze nog enige kans hebben op een zege (regenomstandigheden op andere banen buiten beschouwing gelaten).
 

Ska P 187

Well-known member
Ik denk dat RB er de overige races ook wel vrij kort op zal zitten en dan maar hopen dat de boel heel blijft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Auto schakelt uit zichzelf, blijkbaar. Lijkt me een software dingetje. Mag normaal gesproken geen probleem worden voor de kwalificatie.
 
Bovenaan