Tering wat zijn Frankrijk en Tsjechi? slecht. Oef Finland.
Hopelijk Italie, blijven lekker bij hun eigen taal en cultuur en het is best een aardig nummer. De rest is vooral achterlijk gekrijs.
Israel....
Tering wat zijn Frankrijk en Tsjechi? slecht. Oef Finland.
Dat dikke wijf uit Israel verdiend het om de rest van haar leven gepest te worden, dacht even dat dat het dat dikke DSB vrouwtje was.Heeee, wat leuk dat je weer eens in hebt gelogd!
Hopelijk Italie, blijven lekker bij hun eigen taal en cultuur en het is best een aardig nummer. De rest is vooral achterlijk gekrijs.
H?h? welkom terug kutzak!!
Als il Isra?l hoor zou ik het niet erg vinden dat ze aangepakt worden door al die landen rondom
H?h? welkom terug kutzak!!
Dat dikke wijf uit Israel verdiend het om de rest van haar leven gepest te worden, dacht even dat dat het dat dikke DSB vrouwtje was.
Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
Ik zou haar daten en meenemen naar Pieterburen en haar daar achterlaten.Vreselijk is ze. Dit is zo'n wijf, als je die tegen komt in de kroeg en gewoon een beetje voor je uit staat te staren met een biertje in je hand en je blik per ongeluk die van haar kruist ze dan eerst tegen haar vriendinnen gaat fluisteren en naar je gaat wijzen. En dat ze dan alle vier heel arrogant en vies gaan kijken. En dan komt ze naar de bar, uiteraard drinkt ze zoete witte wijn, en dat ze dan met zo'n kuttoontje zegt "sorry hoor, ik zag je wel kijken, maar ik ben ?cht niet ge?nteresseerd!".
Dat dikke wijf uit Israel verdiend het om de rest van haar leven gepest te worden, dacht even dat dat het dat dikke DSB vrouwtje was.
Moldavi? was de allerbeste. Hongarij? komt daarna, ook erg goed.
En nu in het Nederlands?Als Moldavi? word ik Moslim.
En nu in het Nederlands?
En nu in het Nederlands?
JFK denkt dat Moldavi? Moslim is, en hij wordt dat ook. Is toch gewoon een normale Nederlandse zin?
Nog meer reden om te hopen dat ze winnen.Als Moldavi? wint, word ik Moslim.