Ik had niet verwacht dat Freiburg zo makkelijk zou winnen van Celta, die toch een goed seizoen draaien.
En Freiburg dat dus gewoon twee keer overtuigend wint. Dark horse voor de eindoverwinning?SC Freiburg als eerste in de halve finale na een 1-3 zege bij Celta de Vigo.
Het zijn allemaal dark horses. Je had flink geld kunnen verdienen als je op deze laatste 4 had ingezet. Braga wel en Porto niet vind ik ook toch wel verrassend, had gedacht dat als er een Portugese ploeg ver zou komen het Porto zou zijnEn Freiburg dat dus gewoon twee keer overtuigend wint. Dark horse voor de eindoverwinning?
Zou Farioli a la AZ alles op het kampioenschap hebben gezet?Het zijn allemaal dark horses. Je had flink geld kunnen verdienen als je op deze laatste 4 had ingezet. Braga wel en Porto niet vind ik ook toch wel verrassend, had gedacht dat als er een Portugese ploeg ver zou komen het Porto zou zijn
Het zijn allemaal dark horses. Je had flink geld kunnen verdienen als je op deze laatste 4 had ingezet. Braga wel en Porto niet vind ik ook toch wel verrassend, had gedacht dat als er een Portugese ploeg ver zou komen het Porto zou zijn