Europa League 2024-2025

erka

Well-known member
2-0 gebleven maar zonder overdrijven had Bodo hier echt makkelijk dik kunnen winnen. Lazio gaat dit thuis niet nog een keer laten gebeuren dus als Bodo eruit vliegt hebben ze het nu verspeeld.

Abubakari

Well-known member
Net de samenvattingen gezien, maar waarom krijgt Bilbao nadat ze 0-1 gemaakt hebben een penalty omdat de var in die aanval hands van een Ranger zag en zijn ze hun doelpunt kwijt?

Laatst bewerkt:

Pieros

Active member
Net de samenvattingen gezien, maar waarom krijgt Bilbao nadat ze 0-1 gemaakt hebben een penalty omdat de var in die aanval hands van een Ranger zag en zijn ze hun doelpunt kwijt?

Ik weet niet of het klopt, maar dacht dat het doelpunt anders afgekeurd zou worden vanwege buitenspel van de doelpuntenmaker.

Abubakari

Well-known member
Oh, was misschien een ideetje geweest als ze dat er bij gezegd hadden. Of ik heb niet goed opgelet, maar dan zou ik iets verkeerd gedaan hebben en dat kan ik mij niet voorstellen.

Batigoal

Well-known member
Oh, was misschien een ideetje geweest als ze dat er bij gezegd hadden. Of ik heb niet goed opgelet, maar dan zou ik iets verkeerd gedaan hebben en dat kan ik mij niet voorstellen.
Nee, het was erg onduidelijk.

Die Kaua Santos van Frankfurt is wel een goeie keeper.

Bodo/Glimt blijft wel een aparte ploeg. In Noorwegen bijna onverslaanbaar, maar ze kunnen in Rome zomaar eruitvliegen. De stad die ze inmiddels wel goed kennen.

Bovenaan