U.G.
Well-known member
Gisteravond was best wel een niet ok avond, ik heb tegenwoordig extra tijd vrijgemaakt om met m’n ( Benfica ) pa door te brengen. Dus dat werd eerst Benfica kijken samen met hem, en die speelde gelukkig op een bejaardvriendelijke tijd. En daarna dus o meu Sporting. Een tweestrijd die je eigenlijk hebt verloren in Lissabon, met je zogenaamde ‘besparingen’, ogenschijnlijk waren we gisteren de bovenliggende partij, maar als mensen afwerken als in weet ik wat voor amateurklasse-niveau dan houdt het snel op. Wat Diomande betreft, ik denk serieus niet dat we dezelfde speler terug hebben gekregen uit de Afrika cup.
Typisch, mooi en tegelijkertijd ook triest de reacties uit Benfica-land, het is net fado, maar ze zijn gelukkig iig niet meer stil. Wel spijt van dat ik er gisteren zo bij heb gelopen ( rode shirt ) Lesje geleerd, ik heb mezelf gejinxed.
Atalanta heeft een aardig ploegje, zeer goed ingespeeld, het lijkt minder frivool maar ze staan echt in no-time voor je keeper.
Typisch, mooi en tegelijkertijd ook triest de reacties uit Benfica-land, het is net fado, maar ze zijn gelukkig iig niet meer stil. Wel spijt van dat ik er gisteren zo bij heb gelopen ( rode shirt ) Lesje geleerd, ik heb mezelf gejinxed.
Atalanta heeft een aardig ploegje, zeer goed ingespeeld, het lijkt minder frivool maar ze staan echt in no-time voor je keeper.
Laatst bewerkt: