Europa League 2019-2020

de waan

Well-known member
Ja ze moeten zondag natuurlijk ook weer aan de bak. Mag toch hopen dat Feyenoord wel van tien Isra?liers gaat winnen.
Gaan ze doen.

Helaas geen Belg hier op mijn vakantieadres dus dan nog maar 44 minuten oefenvoetbal van Feyenoord kijken.

Atreides

Well-known member
Nou PSV en Feyenoord zijn na de winst van Ajax waarschijnlijk ook geplaatst ?n pakken de volle punten. Alleen bij AZ is het billenknijpen maar staan wel met ??n man meer en nog een minuut of veertig te spelen. Dit is al een mooie week voor het Nederlandse voetbal en kon wel eens een hele mooie week worden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zwak eerste half uur, maar daarna ziet het er, mede natuurlijk door de rode kaart, wel weer heel erg goed uit bij Feyenoord. Geweldige aanvalsopzetten.

Heerlijke 0-3!

JMD

Well-known member
PSV en Feyenoord hadden eigenlijk allebei een doelpunt moeten doneren aan AZ... :p

JMD

Well-known member
Malen, mooi schot, 0-4.

Pfff, hoe lang is het geleden dat PSV zo'n groot verschil in Europa neerzette. Dat moet wel tegen die Macedoni?rs zijn dat Golubovci in 2012...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gallery Play van Feyenoord inmiddels!

Dit is echt zo'n maf seizoen. Dramatisch hoe we al tegen diverse clubs kinderlijk eenvoudig te kijk worden gezet in de omschakeling. Terwijl het aanvalsspel er in jaren niet zo fraai uit heeft gezien. Ik hoop echt dat met Senesi erbij en als Fer en Karsdorp weer topfit zijn de verdediging ook op orde komt, dan kunnen er weer mooie tijden aan breken. Zeker als Jorgensen ook eindelijk weer fit is.

ALenstra

Well-known member
Jammer, Linfield redt het net niet tegen Qarabag, uitgeschakeld op uitdoelpunten. Celtic eenvoudig door tegen AIK Solna.

JMD

Well-known member
Dit is echt zo'n maf seizoen. Dramatisch hoe we al tegen diverse clubs kinderlijk eenvoudig te kijk worden gezet in de omschakeling. Terwijl het aanvalsspel er in jaren niet zo fraai uit heeft gezien. Ik hoop echt dat met Senesi erbij en als Fer en Karsdorp weer topfit zijn de verdediging ook op orde komt, dan kunnen er weer mooie tijden aan breken. Zeker als Jorgensen ook eindelijk weer fit is.

Klopt, Feyenoord heeft echt een leuke ploeg die het best goed kan gaan doen. Daarom is dat puntverlies aan het begin al zo zonde.

Batigoal

Well-known member
Heeft Antwerp zo'n goede ploeg? Ik weet eigenlijk niet anders of die zijn altijd bijna failliet.

Ze hebben heel slim de hele technische staf, inclusief trainer B?l?ni en technisch directeur D'Onofrio, van de kampioensploeg van Standard van jaren terug aangesteld. Met behulp van geld van de eigenaar van de multinational Ghelamco hebben ze in rap tempo van Antwerp een subtopper gemaakt. Het geld heeft geholpen, maar ook heel erg knap werk.

Bovenaan