Nu wel 3-1...
JMD Well-known member 12 apr 2018 #1.003 gevegt zei: Welke zender? Klik om te vergroten... Bollenstreek Omroep.
M Maasveld Well-known member 12 apr 2018 #1.005 JMD zei: Nu wel 3-1... Klik om te vergroten... Is dat een Vorentscheidung?
JMD Well-known member 12 apr 2018 #1.006 Maasveld zei: Is dat een Vorentscheidung? Klik om te vergroten... Wie weet....
gevegt Well-known member 12 apr 2018 #1.007 JMD zei: Bollenstreek Omroep. Klik om te vergroten... Linkje?
JMD Well-known member 12 apr 2018 #1.008 gevegt zei: Linkje? Klik om te vergroten... www.bollenstreekomroep.nl
erka Well-known member 12 apr 2018 #1.013 Prachtige goal van RB Leipzig. Ik ben stiekem wel een beetje voor ze. Die gasten kunnen echt goed voetballen als team.
Prachtige goal van RB Leipzig. Ik ben stiekem wel een beetje voor ze. Die gasten kunnen echt goed voetballen als team.
erka Well-known member 12 apr 2018 #1.015 4-2 in Marseille Wat een wedstrijd zeg. Dit is de een van de mooiste wedstrijden van dit seizoen. Twee ploegen die geweldig kunnen en willen voetballen.
4-2 in Marseille Wat een wedstrijd zeg. Dit is de een van de mooiste wedstrijden van dit seizoen. Twee ploegen die geweldig kunnen en willen voetballen.
gevegt Well-known member 12 apr 2018 #1.016 erka zei: Prachtige goal van RB Leipzig. Ik ben stiekem wel een beetje voor ze. Die gasten kunnen echt goed voetballen als team. Klik om te vergroten... #tradition verein.
erka zei: Prachtige goal van RB Leipzig. Ik ben stiekem wel een beetje voor ze. Die gasten kunnen echt goed voetballen als team. Klik om te vergroten... #tradition verein.