Europa League 2017-2018

zwammy

Well-known member
De Roon en Hateboer wel te slecht voor het Nederlands elftal hoor ik. Dan zal het door de andere 9 komen.
 

mamaroli

New member
De Roon en Hateboer wel te slecht voor het Nederlands elftal hoor ik. Dan zal het door de andere 9 komen.

Niet te slecht ben ik bang, eerder niet op het niveau dat we willen zien. Hateboer is niet minder dan een Veltman en de Roon zou als werker wel van enig nut kunnen zijn. Ik zie liever dit soort jongens die wekelijks op niveau spelen dan eredivisie spelers die af en toe wat leuks laten zien.
 

Pascallovic

Well-known member
De Roon en Hateboer wel te slecht voor het Nederlands elftal hoor ik. Dan zal het door de andere 9 komen.

Van wie heb je dat gehoord?

Voor de rest is Hateboer niet aanmerkelijk beter dan de opties Tete, Karsdorp, Janmaat en Veltman voor die positie dus kan mij voorstellen dat ie nog niet is opgeroepen in september, oktober en november. Wellicht krijgt ie een kans in maart en dat zou ik mij kunnen voorstellen. Echter verwacht ik geen wonderen van hem.
 

erka

Well-known member
Keeper toch...

Berisha is echt wel een goede keeper, dit mag hem niet overkomen.
 

zwammy

Well-known member
Van wie heb je dat gehoord?

Voor de rest is Hateboer niet aanmerkelijk beter dan de opties Tete, Karsdorp, Janmaat en Veltman voor die positie dus kan mij voorstellen dat ie nog niet is opgeroepen in september, oktober en november. Wellicht krijgt ie een kans in maart en dat zou ik mij kunnen voorstellen. Echter verwacht ik geen wonderen van hem.

Hoorde het Gijp en Derksen zeggen. Ik heb niet gekeken dus heb geen oordeel, maar Dortmund ziek spelen is niet verkeerd.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoorde het Gijp en Derksen zeggen. Ik heb niet gekeken dus heb geen oordeel, maar Dortmund ziek spelen is niet verkeerd.
Hateboer ligt er gewoon uit met Atalanta, dus dat ziek spelen zal wel hebben meegevallen. Goed om in beeld te houden voor Oranje en een oproep zou begrijpelijk zijn. Echter kan ik het ook begrijpen als de keuze op Tete/Janmaat valt.
 

mamaroli

New member
Hateboer ligt er gewoon uit met Atalanta, dus dat ziek spelen zal wel hebben meegevallen. Goed om in beeld te houden voor Oranje en een oproep zou begrijpelijk zijn. Echter kan ik het ook begrijpen als de keuze op Tete/Janmaat valt.

Tete bankt momenteel, dan heb je ook nog Fosuh Mensah.
 

zwammy

Well-known member
Hateboer ligt er gewoon uit met Atalanta, dus dat ziek spelen zal wel hebben meegevallen. Goed om in beeld te houden voor Oranje en een oproep zou begrijpelijk zijn. Echter kan ik het ook begrijpen als de keuze op Tete/Janmaat valt.

Was in de rust, toen waren ze door. Zoveel Nederlanders zitten er niet meer in.
 
Bovenaan