EURO2024: Groep A

erka

Well-known member
Hongarije verdient het nu het meest. Van de Schotten komt helemaal niks meer.

edit: op de paal.

Schotland kan het totaal niet meer belopen.
 

JMD

Well-known member
Met twee punten en - 4 ben je toch ook wel uitgeschakeld?
Kans is klein, maar het kan nog wel… in de groep van Spanje en Portugal heeft denummer drie nu 1 punt. Als Italië, Spanje, Portugal en Turkije van de week winnen is twee punten wel genoeg
 

JMD

Well-known member
Als Spanje morgen wint en Schotland niet w8nt vanavond is Nederland morgenavond al zeker van de volgende ronde,
 

erka

Well-known member
Schotland naar huis. Als enorme Schotland-freak vind ik dat vreselijk jammer, maar dik verdiend. Ze hebben er dit toernooi NIKS van gebakken.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Schotland naar huis. Als enorme Schotland-freak vind ik dat vreselijk jammer, maar dik verdiend. Ze hebben er dit toernooi NIKS van gebakken.
Tegen Zwitserland speelden ze heel behoorlijk. Helaas lieten ze in de andere 2 wedstrijden niks zien. Terwijl ze toch wel wat kunnen zoals in de kwalificatie te zien was.
 

erka

Well-known member
Tegen Zwitserland speelden ze heel behoorlijk. Helaas lieten ze in de andere 2 wedstrijden niks zien. Terwijl ze toch wel wat kunnen zoals in de kwalificatie te zien was.

Ja, dat vind ik dus niks van gebakken. Eén wedstrijd redelijk terwijl je zoveel beter kunt.
 
Bovenaan