Eredivisie

erka

Well-known member
Itakura met een goed debuut, maar valt geblesseerd uit. Hopelijk ligt die er niet al te lang uit, want zo raak je van de regen in de drup.

Kramp, niks aan de hand. 2-2 is niet slecht, ik denk dat veel ploegen in Deventer van Go Ahead gaan verliezen, die hebben nog steeds een goede ploeg.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Er vallen de eerste 2 speelrondes opvallend veel snelle goals, vorige speelronde 5 in de eerste 10 minuten, deze speelronde ook alweer 5 (in 7 duels)

JMD

Well-known member
Kramp, niks aan de hand. 2-2 is niet slecht, ik denk dat veel ploegen in Deventer van Go Ahead gaan verliezen, die hebben nog steeds een goede ploeg.
Jep. Vaak zie je dat dit soort clubs dan 'leeggehaald' worden in de zomer en het jaar erna Europees en in de competitie niks klaarspelen, maar dat is bij Go Ahead niet gebeurd. Ben benieuwd wat die ook in Europa gaan kunnen...

erka

Well-known member
Jep. Vaak zie je dat dit soort clubs dan 'leeggehaald' worden in de zomer en het jaar erna Europees en in de competitie niks klaarspelen, maar dat is bij Go Ahead niet gebeurd. Ben benieuwd wat die ook in Europa gaan kunnen...

Ze gaan vooral last krijgen van elke week ook midweeks. Te smalle selectie daarvoor.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ze gaan vooral last krijgen van elke week ook midweeks. Te smalle selectie daarvoor.
Jep, dat vrees ik ook voor ze. Dus moeten ze in deze weken de punten halen.

Mooie actie hier, maar een flinke overtreding van Propper. Als dat eerst de man is is het strafschop, als het eerst de bal is, is het hoekschop.
Lijkt een zware blessure voor Plea., Perisic geeft ook aan: wisselen.

En met pepi die nog niet beschikbaar is (vreemd, deed wel mee in voorbereiding voor steeds 60 minuten) wordt dit een probleem

JMD

Well-known member
Wel lomp inkomen
Klopt. Maar speelde wel eerst de bal. Doet hij dat niet is het penalty en kan het wegens dat lomp inkomen ook gewoon rood zijn. Neemt dus veel risico met die actie, je zou van zo'n ervaren speler anders verwachten

JMD

Well-known member
Twente gooit er de beuk in, PSV moet het koppie erbij houden... Was voor de uitval van Plea niks aan de hand

JMD

Well-known member
Pröpper gaat nog rood krijgen deze wedstrijd.
Als ik Oosting was zou ik die idd snel wisselen

PSV moet weer de controle en rust zoeken, dat ging 20 minuten heel goed. Niet meegaan in het fysieke spel van Twente, het is in balbezit veel sterker.

Bovenaan