Eredivisie

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Go Ahead is zo'n beetje onze angstgegner de laatste seizoenen, zal een zeer pittige klus worden. En speel je zoals vorige week dan wordt het zelfs een kansloze wedstrijd. Maar ik mag hopen dat men geleerd heeft van vorige week.

stc

Well-known member
Hup Ajax! Go Ahead is zo'n beetje onze angstgegner de laatste seizoenen, zal een zeer pittige klus worden. En speel je zoals vorige week dan wordt het zelfs een kansloze wedstrijd. Maar ik mag hopen dat men geleerd heeft van vorige week.
Ajax gaat wel winnen vandaag. Ik vind Go Ahead Eagles minder dan vorig jaar.

JMD

Well-known member
Ook deze truc lijkt nog steeds te werken...

Batigoal

Well-known member
Precies, we gaan allemaal gewoon op dezelfde voet door...
Maar kijk je ook de wedstrijden of ga je alleen af op tussenstanden/eindstanden? Want dan zie je toch dat Ajax door een cadeautje van Nauber op 0-1 kwam, maar verder overklast wordt door Go Ahead. Hoe kun je mijn post dan 'een trucje' noemen als Ajax voorlopig gewoon heel slecht voor de dag komt?

Bovenaan