Eredivisie

erka

Well-known member
Mooi man dat ontiegelijke kutvuurwerk. De hele opbouw van spelers die het veld opkomen en dan beginnen, verknallen ze hiermee.

Bernardo

Well-known member
ESPN deugzender. Maar ondertussen als het in het buitenland gebeurd prachtig vinden en alles in promo filmpjes gebruiken. 😂

PES5

Administrator
Forumleiding
Heer en meester na rust en dan loopt Hopland als een amateur bij zijn man weg. En dat na eerder al een blunder van Noppert. En dan nog moet je de 2-2 maken. Zo onnodig dit.

erka

Well-known member
Ik heb niet meer gekeken, maar wel mooi dat Groningen gewonnen heeft, ondanks alle randdebielen. Ik las dat het geheel tegen de verhouding in was.

Abubakari

Well-known member
Ik las dat het geheel tegen de verhouding in was.
Waar dan?
Ik las op de site van het dvhn dat de 0-1 geheel tegen de verhouding in was, dat Heerenveen het eerste kwart na rust beter was en dat het daarna redelijk in evenwicht was. Geschreven door Fries Thijs de Jong. Dus niet door een door vreugde verblinde Groninger.

erka

Well-known member
Waar dan?
Ik las op de site van het dvhn dat de 0-1 geheel tegen de verhouding in was, dat Heerenveen het eerste kwart na rust beter was en dat het daarna redelijk in evenwicht was. Geschreven door Fries Thijs de Jong. Dus niet door een door vreugde verblinde Groninger.

Ik lees dat op de groepsapp van bekenden in het stadion.
edit: ze doelden op de sterkere fase na rust van Heerenveen inderdaad. Slotfase was voor Groningen.

Laatst bewerkt:

TiMiKa

Active member
Grunn voor de rust veel sterker en Heerenveen na de rust heel veel kansen die je moet maken. We scoren gewoon niet. Verdiend verloren. Jammer van Noppert ik gun het hem gewoon niet. Hij is tenminste een normale nuchtere man. Zoals er nov maar weinig zijn.

• Leuk
Waarderingen: erka
Bovenaan