Eredivisie speelronde 9

Wie pakken de punten bij de krakers onderin?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ik vind de regel kut, maar wat ben je dan een ongelooflijke domme drol als je nu weer gaat gooien.
Dat zeker inderdaad... En je moet toch echt wel ook flink wat kracht hebben om zo'n bekertje over zo'n afstand te gooien. Dus het is ook echt bewust.


Die Sutalo trouwens... Kroatisch international, kan dus echt wel wat. En ik snap ook wel dat je lekkerder in een verdediging staat met een paar 'Kroatische slagers' naast je dan met deze verdedigers, maar zo'n pass heeft niks te maken met wie naast je staat.
 

stc

Well-known member
Kan het op dezelfde dag ingehaald worden als RKC uit. Eerst die 5 minuten uitspelen, dan de bus in en op de terugweg even langs de Galgenwaard... :)
Ja dat zou logistiek het best uitkomen.

Ik vrees voor volgende week als PSV en Ajax tegen elkaar spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Steijn brengt een kopsterke spits erin, maar haalt de man met de beste voorzet eraf.
 

JMD

Well-known member
Ik vrees voor volgende week als PSV en Ajax tegen elkaar spelen.
Vorig jaar werd PSV-Ajax al even gestaakt wegens een bekertje. Mag toch hopen dat dat niet nog een keer gebeurt. En het uitvak is dusdanig hoog in het stadion dat daar vandaan geen bekertjes oid het veld op kunnen, en er hangt ook nog een net voor.
 

stc

Well-known member
Vorig jaar werd PSV-Ajax al even gestaakt wegens een bekertje. Mag toch hopen dat dat niet nog een keer gebeurt. En het uitvak is dusdanig hoog in het stadion dat daar vandaan geen bekertjes oid het veld op kunnen, en er hangt ook nog een net voor.
Ja klopt, maar die gast werd meteen afgevoerd. De gasten van oost wilden meteen naar Noord om te gaan matten met die bekergooien.
In 2018 staken de Ajax fans nog vuurwerk in het uitvak af.
 

Miramar

Well-known member
Vorig jaar werd PSV-Ajax al even gestaakt wegens een bekertje. Mag toch hopen dat dat niet nog een keer gebeurt. En het uitvak is dusdanig hoog in het stadion dat daar vandaan geen bekertjes oid het veld op kunnen, en er hangt ook nog een net voor.
Die boeren kijken nergens naar....
 
Bovenaan