Eredivisie speelronde 7

Eredivisie speelronde 7

• Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Hoe zit het eigenlijk met rode kaarten voor het in gevaar brengen van de gezondheid van de tegenstander? Dit is de 2e speler in 2 weken waarvan Botteghin het been breekt door een tackle.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe zit het eigenlijk met rode kaarten voor het in gevaar brengen van de gezondheid van de tegenstander? Dit is de 2e speler in 2 weken waarvan Botteghin het been breekt door een tackle.

En ook de tweede keer dat Botteghin er helemaal niets aan kon doen. Ongelukkige samenloop van omstandigheden.

delmaestro

Well-known member
Wat een vreselijk frustrerend potje zeg.

2 blessuregevallen bij basisspelers, waarbij Matavz er maanden uit ligt...
2 rode kaarten, waarbij Doekhi onterecht eraf ging omdat Guzubuyuk de verkeerde speler geel geeft na wegtrappen bal...
En dan verlies je hem ook nog eens in de laatste minuten. Ik laat in het midden of dat wel of niet terecht is, maar je was erg dicht bij een punt in de Kuip...

Volgens mij staat de lijst met afwezigen onderhand voller dan de lijst met fitte spelers. Sowieso Doekhi, Bruns, Thelander, Beerens, Matavz, Gong, Ali en Musonda zijn er niet bij. En daarnaast wellicht nog Odegaard en Linssen, geen idee hoe die er voor staan, maar vandaag konden ze in ieder geval niet spelen...

Beetje jammer voor je ambities dit seizoen zo...

Pascallovic

Well-known member
En ook de tweede keer dat Botteghin er helemaal niets aan kon doen. Ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Bij Boadu brengt hij de tegenstander gewoon in gevaar doordat na die tackle de rest van het lichaam ook nog meekomt. Er was daar meer gevaar om de tegenstander ernstig te blesseren dan bij die tackles waar van Persie en Gustafson gisteren rood voor kregen.

Maasveld

Well-known member
Nijhuis, normaal gesproken een topper. Maar wat een belachelijke rode kaart geeft hij hier. Gustafson is een beetje te laat ja, maar dit slaat helemaal nergens op.
Ook gek dat de VAR het met hem eens is.
Volgens de Telegraaf heeft de VAR geadviseerd om te gaan kijken, maar heeft Nijhuis, arrogant dat ie is, dat advies genegeerd. Laat hem maar eens een maandje thuis zitten.

De Wolf

Well-known member
Wat een vreselijk frustrerend potje zeg.

2 blessuregevallen bij basisspelers, waarbij Matavz er maanden uit ligt...
2 rode kaarten, waarbij Doekhi onterecht eraf ging omdat Guzubuyuk de verkeerde speler geel geeft na wegtrappen bal...
En dan verlies je hem ook nog eens in de laatste minuten. Ik laat in het midden of dat wel of niet terecht is....

Die overtreding is een gele kaart waard en ook al was die eerste onterecht, hij wist ook dat hij al geel op zak had.

Janssen

Well-known member
Volgens de Telegraaf heeft de VAR geadviseerd om te gaan kijken, maar heeft Nijhuis, arrogant dat ie is, dat advies genegeerd. Laat hem maar eens een maandje thuis zitten.

Die lul moeten ze nodig nog wat zendtijd geven in programma?s als VI.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben een voorstander van de VAR, maar zoals het nu gaat werkt het natuurlijk niet. Ik zie elke week nog steeds onterechte beslissingen over rode kaarten, buitenspel, strafschoppen, etc.

Bovenaan