Eredivisie: speelronde 5

JMD

Well-known member
Ajax gaat gewoon winnen. PSV gaat heus nog wel weer lopen verzaken daar achterin. Vooral met Obispo en Geertruida.
PSV scoort ook nog wel, ook bij Ajax achterin is het niet goed. PSV had ook al 2x meer moeten scoren

JMD

Well-known member
Ter Stegen kan toch blijven keepen

Wanner komt voor Fernandez. Zal ongetwijfeld zijn ivm de gele kaart. Alleen Sano nu nog 'belast'

stc

Well-known member
Ja maar nu is het seizoen nog lang. De rest gaat ook nog veel verspelen als er Europees wordt gespeeld. Voorts zie ik bij PSV normaliter 'makkelijke' zeges na een Europees duel of ze spelen erna een thuis wedstrijd. heb je in ieder geval geen reis vermoeidheid. Kan PSV weer inlopen en legt de druk bij de andere.

stc

Well-known member
Ik vind dat Correia nog tijd moet krijgen, maar ik vraag mij af als Utrecht zo door blijft gaan het nog lang gaat duren voordat de directie zich gaat roeren. Supporters doen dit al.

JMD

Well-known member
Ik vind dat Correia nog tijd moet krijgen, maar ik vraag mij af als Utrecht zo door blijft gaan het nog lang gaat duren voordat de directie zich gaat roeren. Supporters doen dit al.
De supporters richten zich voorlopig op de technische leiding (Zuidam o.a.). Dus Correia zit wat dat betreft nog goed, maar wie weet wat een bestuur in problemen gaat doen./

JMD

Well-known member
Pepi en Perisic eraf
Mijnans en Bajraktarevic erin
Vreemd dat je Perisic eraf haalt, de Kroaat is ook niet tevreden

Vreemde wissels.

Bovenaan