Eredivisie speelronde 5

Eredivisie speelronde 5

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

RickPSV

Active member
Hetzelfde type uitduel als in Sittard en Zwolle: PSV controleert het duel, maakt de 0-1 en is daarna de controle compleet kwijt.
Wachten op de 1-1 nu.

Ze vinden 1-0 iets te prima. En dat moet afgelopenzijn. Ik hoop dat Guiterrez in de 2e helft er wel een keer in komt en dan laat zien hoe goed ie met Lozano samen kan spelen.

JMD

Well-known member
De VAR gaat even kijken naar de overtreding. Maar dit was idd gewoon geel, eerder lomp dan expres.

JMD

Well-known member
Wat verschrikkelijk slecht verdedigd zeg. Eerst dat balverlies, maar hoe vrij laat je De Jong staan, en waarom heft die speler rechtsachter bij ADO buitenspel op?

Rust. 0-2

Nu uitbouwen svp.

JMD

Well-known member
Nou Viergever, die mag je maken. Als PSV hier punten verspeelt zal Viergever van dit moment wakker liggen...

JMD

Well-known member
Bergwijn moet echt oppassen geen domme draver te worden, loopt veel te lang door. Nu ook weer.
Hij kan zoveel beter. Koppie moet omhoog.

JMD

Well-known member
Wat een domme actie van Meijers, dit wordt een pingel voor PSV, kan niet anders.

JMD

Well-known member
Veel dommer gaan we de overtredingen niet tegenkomen dit jaar.
0-3 door Pereiro.

JMD

Well-known member
Dus zo hebben we in 10 minuten na rust 2 momenten die de montage van de 'ergste ... van het seizoen' gaan halen.
Eerst de ergste misser van het seizoen, Viergever. Nu de domste overtreding, Meijers.

Waarbij Meijers dan ook nog goed wegkomt geen 2e geel te krijgen.
Als ik Groenendijk was zou ik nu echt Meijers wisselen.

Bovenaan