Eredivisie speelronde 4

Schaakliefhebber

Well-known member
Het programma voor deze speelronde:

Vrijdag 31 augustus:
20:00 FC Emmen - De Graafschap

Zaterdag 1 september:
18:30 VVV - SC Heerenveen
19:45 Excelsior - ADO Den Haag
19:45 PSV - Willem II
20:45 Fortuna Sittard - FC Utrecht

Zondag 2 september:
12:15 FC Groningen - PEC Zwolle
14:30 Heracles Almelo - AZ
14:30 Vitesse - Ajax
16:45 Feyenoord - NAC Breda

zwammy

Well-known member
6 uit 4. Mwah, kan het mee door. Je had alleen verwacht dat de punten tegen Excelsior worden gehaald ipv bij de grote broer.

De Wolf

Well-known member
Moge PEC en Fortuna winnen en NAC met zeer grote cijfers verliezen zodat ze lekker onderaan staan

Reinoud

Well-known member
Ben benieuwd wat Ajax kan laten zien in deze lastige uitwedstrijd. Zeker gezien de euforie rondom de CL ligt puntverlies op de loer.

Abubakari

Well-known member
Denk ik niet, dit is op papier een zware, dus onderschatting ligt niet op de loer. Ze weten dat ze zich na Heracles thuis even niet zoveel kunnen permitteren, ik ga voor een scherp Ajax wat in Arnhem gaat winnen. Alleen wel hopen op wat meer scherpte voor de goal dan in Kiev.

delmaestro

Well-known member
Denk ik niet, dit is op papier een zware, dus onderschatting ligt niet op de loer. Ze weten dat ze zich na Heracles thuis even niet zoveel kunnen permitteren, ik ga voor een scherp Ajax wat in Arnhem gaat winnen. Alleen wel hopen op wat meer scherpte voor de goal dan in Kiev.

Wij hopen ook op meer scherpte voor de goal dan in Alkmaar, Heerenveen en Basel

De Groene Scout

Well-known member
Uurtje onderweg in Emmen; nog altijd 0-0.
Volgens mij zouden beiden toch wel graag een 3-punter over willen houden aan dit op voorhand genoemde degradatieduel.
Vol op de aanval durven ze toch ook weer niet allebei.

Bovenaan