Eredivisie speelronde 33

Eredivisie speelronde 33

• Totaal aantal stemmers
    16

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Toch jammer dat een erg goed seizoen wel een beetje als een nachtkaars uitgaat. Eerst dat belachelijke gelijkspel tegen Heracles en nu deze afgang tegen Groningen. Hopelijk wordt het nog een mooie laatste speelronde tegen Ajax, maar daar heb ik een hard hoofd in.

Bonehead

Well-known member
Wat schattig. Hopelijk komen ze hun belofte na en gaan ze failliet.

Ik denk toch dat ze daarover een klein beetje gejokt hebben.

Die directeur dacht dus dat ze met deze begroting wel door konden in de Juup...

En alle spelers blijven. Tenminste op de vraag of alle spelers blijven werd er niet negatief geantwoord. Je zou verwachten dat ze iets geleerd hadden van die luchtfietserij in het nog niet lang geleden verleden.

Bonehead

Well-known member
Hebben die mensen een cursus "Hoe zet ik mezelf zo erg mogelijk voor lul?" gevolgd ofzo?

Nou er zijn er een heel stelletje gediplomeerd in deze regio te lezen aan de reacties op social media. In Almelo zaten er vandaag trouwens ook genoeg van in het stadion. Ik snap het niet zo dat je juicht voor een doelpunt in een ander stadion terwijl dat geen effect heeft op je eigen club. Als je daarvan zo vrolijk wordt kun je beter van die wedstrijd een kaartje kopen.

gevegt

Well-known member
Ten Hag wijt het niet halen van het kampioenschaap aan de vele blessures waar hij mee te maken heeft gehad.

ElSimao

Active member
Ziyech man van het seizoen en de Ligt talent van deze jaargang.

Opzich een mooie opsteker voor Ziyech omdat de fans gewoon te ver zijn gegaan tegen hem (het duwen dan, niet het zogenaamde uitfluiten). Terecht vind ik het echter niet, sluit het seizoen mooi af maar gaf op alle cruciale momenten niet thuis.

Pascallovic

Well-known member
Wie vond jij dan Ajacied van het jaar? Heb namelijk niemand dit seizoen thuis zien geven op de cruciale momenten.

Bovenaan