Eredivisie speelronde 33

Eredivisie speelronde 33

• Totaal aantal stemmers
    16

De Wolf

Well-known member
De een na laatste speelronde. Voor zover bekend worden de wedstrijden Ajax en Feyenoord op tv uitgezonden. De rest zal via internet moeten kijken. Ik zie niets over een schakelprogramma.

Zondag 29 april,14.30 uur:

Ajax - AZ (kanaal 3)
Feyenoord - Sparta R'dam (kanaal 1 / 5 )

ADO Den Haag - PSV
Heracles Almelo - FC Utrecht

Vitesse - FC Twente
FC Groningen - Excelsior

NAC Breda - sc Heerenveen
PEC Zwolle - Willem II

VVV-Venlo - Roda JC

De stand:

1. PSV 32-81

Plek 2

2. Ajax 32-73
3. AZ 32-68

4. Feyenoord 32-60

Play Offs:

5. FC Utrecht 32-50
6. Heerenveen 32-46
7. Vitesse 32-45
8. PEC Zwolle 32-44
9. ADO Den Haag 32-43
10. Excelsior 32-40

11. Heracles 32-38
12. FC Groningen 32-34
13. VVV-Venlo 32-34
14. Willem II 32 -33

Om degradatie
15. NAC Breda 32-30
16. Roda JC 32-27
17. Sparta R'dam 32-27
18. FC Twente 32-23

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie speelronde 33

Zes clubs uitgespeeld. Ondanks dat het soms nergens over gaat zorgt de competitie opzet toch dat veel clubs tot het einde ergens om spelen.

Max

Administrator
Forumleiding
Alleen bij Heracles-Utrecht staat niets meer op het spel.

FC Utrecht zou nog zevende kunnen worden. Wel playoffs, maar dan speel je de andere halve finale en eerst thuis. In een eventuele finale speel je dan ook eerst thuis.

Feyenoord laat Sparta winnen.

Prima. Ik zit toch in de Efteling dat weekend. Normaal gesproken reis ik dan nog steeds af naar De Kuip, maar gezien het gruwelijk slechte spel had ik al maanden geleden besloten om hier geen energie aan te verspillen.

JMD

Well-known member
Er zal echt wel een schakelkanaal komen bij FOX. Ajax dan op 3 en Feyenoord op 5.

delmaestro

Well-known member
Vitesse - Twente ga ik toch maar live in het stadion bekijken. Ik ga er vanuit dat Twente een punt pakt in Arnhem, dus moeten we de signalen van de andere velden afwachten om te weten of het doek is gevallen. Maar even zwaaien is natuurlijk niks mis mee..

Maasveld

Well-known member
Prima. Ik zit toch in de Efteling dat weekend. Normaal gesproken reis ik dan nog steeds af naar De Kuip, maar gezien het gruwelijk slechte spel had ik al maanden geleden besloten om hier geen energie aan te verspillen.

Ajacied in hart en nieren dus :duim:

delmaestro

Well-known member
Benieuwd of de fans van voormalig topclub Twente net als de andere grootheden Ajax en Feyenoord de thuisvakken opkopen. Er is ruimte zat, en de belangen zijn er toch wel...

Overigens zijn ze van harte welkom als ze zich gedragen...

Batigoal

Well-known member
Het lijkt me wel des Vitesse om Twente te laten winnen, dus ik ben er nog niet zo zeker van dat de Tukkers vandaag degraderen.

Bovenaan