Eredivisie, speelronde 31

Eredivisie, speelronde 31

  • AJAX!

    Stemmen: 3 50,0%
  • JA!

    Stemmen: 3 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Jij maakt nooit geintjes, anders had ik dit ook nooit geloofd. Maar hoezo is die man dan grensrechter?
Vraag ik me ook af....

En trouwens, ik maak best geintjes, maar hier idd vaak niet. Vind dat lastig zo via tekst... :duim:
 

zwammy

Well-known member
Ik zei vanmorgen tegen de vader van een vriend, dit geef je af. Beste man was 73 en was al wat langer bekend met NAC, dus dit is niet onbekend. Wel een heerlijke dag zo. Vanaf 11 uur en de zuip en zo naar Eindhoven, hopelijk PSV kampioen en nog een leuk avondje zo.
 

JMD

Well-known member
Jammer van Grunn. Alles lijkt zo beetje wel beslist na vandaag.

Sparta - NAC komende midweek, als Sparta die wint is Twente wel gedegradeerd ja, maar dan is NAC gewoon echt nog in de problemen.

Maar het zou dit jaar voor kunnen komen dat er op de 34e speeldag echt helemaal niks meer beslist hoeft te worden...
 

Bernardo

Well-known member
Sparta - NAC komende midweek, als Sparta die wint is Twente wel gedegradeerd ja, maar dan is NAC gewoon echt nog in de problemen.

Maar het zou dit jaar voor kunnen komen dat er op de 34e speeldag echt helemaal niks meer beslist hoeft te worden...

Kijk eens naar het doelsaldo van Sparta en NAC. Dan is het nog steeds dus 4 punten met 2 wedstrijden
 
Bovenaan