Eredivisie speelronde 30

Wie wint de topper om een CL plek?

• NEC

Stemmen: 6 100,0%
  • Feyenoord

Stemmen: 0 0,0%
  • Allebei een punt

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    6
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

Batigoal

Well-known member
Benieuwd of NEC dit weet te winnen. Dit is de eerste grote wedstrijd waarin ze duidelijk als favoriet worden gezien en die ze moeten winnen in de strijd om plek 2. Dat is toch een ander soort druk.

JMD

Well-known member
Dat bedoel ik; 0-1 Feyenoord. NEC kan echt niet tegen de druk.
Hee, die kreet ken ik.
Zei ik twee maanden terug al… ;)
Vanuit ‘niks hoeven’ spelen is zoveel makkelijker als met de druk er vol op. Dat zijn clubs als Ajax, Feyenoord en psv toch veel meer gewend.

Batigoal

Well-known member
Hee, die kreet ken ik.
Zei ik twee maanden terug al… ;)
Vanuit ‘niks hoeven’ spelen is zoveel makkelijker als met de druk er vol op. Dat zijn clubs als Ajax, Feyenoord en psv toch veel meer gewend.
Wat ze doen is reteknap, maar ik vind Schreuder en NEC toch weleens teveel gehyped. De ploeg zit goed in elkaar en daardoor lijken spelers beter. Maar ik moet maar zien of er buiten Sano een speler tussenzit die een stap hoger aankan. Ja Chery, maar die is te oud om dat nog te doen.

JMD

Well-known member
Wat ze doen is reteknap, maar ik vind Schreuder en NEC toch weleens teveel gehyped. De ploeg zit goed in elkaar en daardoor lijken spelers beter. Maar ik moet maar zien of er buiten Sano een speler tussenzit die een stap hoger aankan. Ja Chery, maar die is te oud om dat nog te doen.
Helemaal mee eens.

JMD

Well-known member
Tsja en dit is geen rood en bij Tomiyasu was het wel rood. Mooi man die inconsistentie.
Kijk anders even waar de bal was ten tijde van de overtreding. Ik kan me wel vinden in de uitleg van de commentator (en ongetwijfeld die ook van gozubuyuk)

En gisteren heeft die heraclesspeler de bal bij zich, vandaag totaal niet

Batigoal

Well-known member
Kijk anders even waar de bal was ten tijde van de overtreding. Ik kan me wel vinden in de uitleg van de commentator (en ongetwijfeld die ook van gozubuyuk)

En gisteren heeft die heraclesspeler de bal bij zich, vandaag totaal niet
Mwah anders kan ik ook verwijzen naar de overtreding van Flamingo. Het is maar net hoe de pet staat van de scheidsrechter of je voor een zelfde overtreding rood of geel krijgt.

Bovenaan