Batigoal
Well-known member
Die Haller kan er niet zo veel van hé?
Speelt inderdaad erg matig, maar scoort nu wel de 2-0. Was ook wel nodig, want het gaat vandaag niet geweldig.
Die Haller kan er niet zo veel van hé?
Tegen Heerenveen was het ook al diep treurig.Speelt inderdaad erg matig, maar scoort nu wel de 2-0. Was ook wel nodig, want het gaat vandaag niet geweldig.
Of gewoon blockt ipv weg wil trappen.Waarom neemt die jongen van Groningen die bal niet gewoon aan op de doellijn?
Vond ik ook het meest opmerkelijk van de wedstrijd.Prima spandoek voor die crimineel trouwens. Chapeau.
Promes is toch al weg?Prima spandoek voor die crimineel trouwens. Chapeau.
Heeft een mindere periode, maar met 6 goals en 5 assists in 10 duels zou je toch zeggen dat ie wel wat kan.Tegen Heerenveen was het ook al diep treurig.
Maar goed, wel weer gescoord inderdaad.
Wat stond er op?Prima spandoek voor die crimineel trouwens. Chapeau.
Rust zacht familiemanWat stond er op?
Qua goals en assists doet hij het inderdaad uitstekend. Maar ik vind hem voetballend al de hele tijd erg matig.Heeft een mindere periode, maar met 6 goals en 5 assists in 10 duels zou je toch zeggen dat ie wel wat kan.
Makkelijke zege weer, was niet echt het verwachte ultra defensieve Groningen. Helpt ook wel dat je vlot op 1-0 komt natuurlijk maar ik had de indruk dat Groningen met wat andere intenties kwam dan vorig seizoen.