Eredivisie Speelronde 25

Eredivisie Speelronde 25


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

SanMark.

Well-known member
Als Ajax nu gewoon zo'n eerste helft begint , hoe je het laatste half uur voetbalt dan win je zulke wedstrijden gewoon met 2 of 3-0 .

Het zit niet mee , maar je dwingt het ook niet af.
 

RickPSV

Active member
Jep. Maar van Pereiro verwacht je dan toch voorin wel wat. Heeft ie de klasse echt voor, alleen laat het zelden zien.

Ajax - ADO afgelopen, een opsteker op deze zondagmiddag. Opvallend dat Ajax het thuis vaak zo moeilijk heeft, en uit vaak eenvoudiger wint. Volgende week moet Ajax naar Vitesse.

Pereiro is ook een prima speler die genoeg kwaliteiten heeft naar mijn mening voor een basisspeler bij de Nederlandse top. Hij laat het alleen vaak niet zien.
 

Batigoal

Well-known member
Van mij mag 'ie blijven zitten, want het maakt niet meer uit. Maar Ten Hag voegt ook 0,0 toe t.o.v. Keizer zeg. Zelfs die coachte meer vanaf de zijlijn.
 

JMD

Well-known member
Wat een armoe weer zeg. Het lijkt wel of we thuis nog slechter zijn dat uit.

Ja, dat dacht ik ook, maar als ik dan kijk naar de feiten: Ajax met 31 uit 13 in thuisduels en 27 uit 12 in uitduels. Thuis gewoon 10 van de 13 duels gewonnen, thuis verloren van Vitesse en Utrecht en gelijk tegen ADO.

PSV wint dit seizoen dus niet van Heerenveen, Ajax niet van Utrecht en ADO.
 

Pascallovic

Well-known member
Men dacht het zonder inzet te redden en realiseerde zich pas na 65 minuten dat het zo niet zou lukken. Dan cre?er je wel kansen maar schiet je ze er niet in. Eigen schuld. Wetende dat PSV in de Kuip na je speelt verwacht je toch meer dan w5 minuten inzet.Ten Hag ook weer lekker snel met ingrijpen.
 

JMD

Well-known member
Men dacht het zonder inzet te redden en realiseerde zich pas na 65 minuten dat het zo niet zou lukken. Dan cre?er je wel kansen maar schiet je ze er niet in. Eigen schuld. Wetende dat PSV in de Kuip na je speelt verwacht je toch meer dan w5 minuten inzet.Ten Hag ook weer lekker snel met ingrijpen.

Apart inderdaad. PSV heeft daar ook last van, dat het in dat soort duels denkt het wel op halve kracht te kunnen...
 

Pascallovic

Well-known member
Ja, dat dacht ik ook, maar als ik dan kijk naar de feiten: Ajax met 31 uit 13 in thuisduels en 27 uit 12 in uitduels. Thuis gewoon 10 van de 13 duels gewonnen, thuis verloren van Vitesse en Utrecht en gelijk tegen ADO.

PSV wint dit seizoen dus niet van Heerenveen, Ajax niet van Utrecht en ADO.

31 van de 39 punten thuis is gewoon slecht als je kampioen wilt worden.
 

JMD

Well-known member
Daar had Amrabat wel geel verdiend voor die overtreding op de enkel van Van Ginkel.
 

JMD

Well-known member
PSV begint sterk en is beter... Geen echte kansen gehad, de 2 vrije trappen worden slecht ingebracht.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord oogt echt heel onzeker.
Komen nu wel iets beter in het spel. Verder snap ik het onzekere ook niet, want zij kunnen echt vrijuit spelen. PEC verloor gisteren, woensdag de beker, zo veel kan er niet mis gaan vandaag.

Botteghin heft even mega buitenspel op, waardoor Van Ginkel en De Jong vrij kunnen uithalen.. Bal helaas net achter ze.
 
Bovenaan